VVS’21 er lige om hjørnet og Oras er klar!

Efter lang tids venten, er vi endelig klar til, at byde dig velkommen på vores stand C-3127, til dette års VVS messe i Odense Congress Center 12. – 14. oktober 2021. På vores messestand præsenterer vi blandt andet årets nyheder Oras Stela, Oras Nova Style og vores nye overflade matsort

Er du interesseret i, at lære noget nyt og nyttigt, vil du også have mulighed for, at prøve vores Bluetooth armaturer og se hvilke indstillinger, du justere for at skræddersy armaturet til brugsstedets behov – vores konsulenter står klar til, at guide dig og hjælpe dig med, at finde den optimale løsning.

Hvad kan du forvente? Her får du nogle af årets højdepunkter fra Oras:

3D platform

Oplevelsen af Oras produkterne bliver mere og mere digital, og på årets messe vil de udstillede armaturer også være udstyret med en QR kode. Koden kan skannes for, at fremkalde armaturerne som 3D model i Argumented Reality, på denne måde kan armaturerne nemt ses i forskellige valgfri miljøer.

Se Oras i 3D

Oras Stela

Oras Stela designlinjen omfatter en bred vifte af elegante og raffinerede armaturer. Uanset om du leder efter et armatur til en fritstående vask, en integreret håndvask eller en helt tredje løsning, er Oras Stela armaturerne en perfekt løsning.

Oras Nova Style

Med Oras Nova Styles justerbare vandbesparende funktion får du en bruser, der er lige så bæredygtig, som den er stilfuld. Det nye design er i en geometrisk kubus form og har alle fordelene du leder efter: bruserrør der kan afkortes eller forlænges samt vægbeslag, der er fleksibelt i både placering og dybde.

Ny Oras Nova Style i kubus design

Oras Matt Black Edition

Samme pålidelige design. Nu i sort. Forestil dig et armatur, der lever op til dine stilmæssige krav til køkken og bad. I en stærk, markant mat sort farve. Vi kalder det Oras Matt Black Edition.

Oras Matt Black Edition

• messe
  • nyhed
  • vvs21
  • vandhaner til badeværelset
  • bæredygtighed

Oras Group er en stærk europæisk leverandør af sanitetsartikler: markedsleder i Norden og førende i det kontinentale Europa. Virksomhedens mission er, at gøre brugen af vand let på en bæredygtig måde – visionen er, at blive europæisk markedsleder på avancerede sanitetsartikler. Oras Group har to stærke brands, Oras og Hansa. Hovedkontoret ligger i Rauma, Finland, og virksomheden har tre fabrikker: Kralovice (Tjekkiet), Olesno (Polen) og Rauma (Finland). Oras Group har 1.400 ansatte fordelt på 20 lande. Oras Group er ejet af Oras Invest, et familieejet selskab.