AllTele vælger fakturatjenester fra PayEx

PayEx og AllTele har underskrevet en aftale om håndtering af telecom-selskabets privatkunde fakturaer. Aftalen trådte i kraft i april og omfattes af serviceydelserne Billing, Fakturaservice og Inkassoservice.

Vi har stor tillid til PayEx som faktureringspartner, og vi glæder os til det fortsatte fremtidige samarbejde, siger Mark Hauschildt fra AllTele.

Opgaven indebærer, at PayEx tager sig af hele AllTeles betalingsflow, fra indsamling af transaktioner til fakturering, opfølgning og inkasso. PayEx bliver den eneste leverandør gennem hele fakturaprocessen, både for kunder og slutkunder.

AllTele er en af de største aktører inden for telecom og aftalen er et bevis på, at PayEx leverer services i god kvalitet i en teknikkyndig branche, siger Niklas Levin, forretningsområdeansvarlig for Invoicers i PayEx.

AllTele leverer fastnet og mobiltelefoni, bredbånd, TV og betalingsløsninger i skyen til privat,- virksomheds- og offentlige kunder i Sverige.

PayEx har mere end 40 års erfaring med fakturaservices, og er Nordens førende leverandør af telecom-løsninger. Nu styrker vi vores position yderligere, siger Niklas Levin.

For yderligere information, kontakt venligst:
Niklas Levin, forretningsområdeansvarlig for Invoicers
E-mail: niklas.levin@payex.com
Telefon +46 498 20 20 74

• Økonomi, finans

• alltele
  • faktura
  • billing
  • inkasso

PayEx er en privatejet koncern med hovedkontor på Gotland. Koncernen består af en række virksomheder med over 500 medarbejdere i fire lande.  Sverige, Norge, Danmark og Finland. PayEx tilbyder betalingsløsninger til internethandel, mobilhandel og fysisk detailhandel samt administrative services i forbindelse med fakturering, afstemning og inkasso. PayEx tilbyder desuden finansielle services, som factoring, delbetaling og lån.

Pressekontakt Vice President, Sales & Marketing +46 70 314 37 37