Privatleasing af den nye Peugeot 3008

Privatleasing af den nye Peugeot 3008

Den nye 3008 har netop indtaget de danske veje og et salg på næsten 400 eksemplarer på mindre end to uger understreger interessen for Peugeots nye SUV, der nu også vil være at finde blandt Peugeots stærke leasingkoncepter.

Peugeot har i næsten tre år været markedsleder på privatleasingmarkedet, der har oplevet stor vækst – på bare fire år er antallet af privatleasede personbiler i Danmark 5-doblet. Peugeot har år til dato en andel på 31 %, hvor især modellerne 208 og 308 er dominerende med henholdsvis 3.008 og 2.889 solgte enheder.

Nu fuldender Peugeot sit udvalg af privatleasingmodeller med den nye 3008 SUV. Active-versionen med 1.6 BlueHDi 120 hk kan privatleases for en månedlig ydelse på 3.695 kr. og en udbetaling på 14.995 kr. Aftalen dækker over 15.000 km årlig kørsel og har en løbetid på 24 måneder. Active-niveauet rummer en række komfort- og sikkerhedsfeatures, der sammen med den digitale instrumentering og den 8” store touch skærm bidrager til en intuitiv og sikker kørsel: Tågeforlygter, P-sensor bag, automatisk nødbremsesystem, skiltegenkendelse, Visipack (aut.nedblænding af bakspejl og lys. og regnsensor), bi-zone klimaanlæg. Herudover er 3008 Active udstyret med 17” alufælge og læderrat.

3008 SUV – også som Van

Interessen for den nye 3008 er ikke kun rettet mod personbilsudgaven og den vil derfor også kunne fås som ombygget personbil.

Priserne starter ved 189.990 kr. ekskl. moms for 3008 Van Active 1.6 BlueHDi 120 hk, mens 3008 Van Allure 1.6 BlueHDi 120 hk EAT6 ligger på 224.990 kr. ekskl. moms og 3008 Van Allure 2.0 BlueHDi 150 hk kan fås til 229.990 kr. ekskl. moms. 3008 Van GT 2.0 BlueHDi 180 hk EAT har en pris på 289.990 kr. ekskl. moms.