Åbent Hus med Tintin og Peugeot den 8.-9. oktober

Åbent Hus med Tintin og Peugeot den 8.-9. oktober

Peugeot fejrer premieren på den nye Tintin-film ”Enhjørningens hemmelighed”med Åbent Hus hos alle landets forhandlere i weekenden den 8.-9. oktober fra kl. 11-16, hvor der vil være mulighed for prøvekørsler hele weekenden.Der trækkes lod blandt alle dem, der køber en Peugeot i denne weekend, om et weekendophold for 4 personer til Hergé Museum i Bruxelles til en værdi af 17.990 kr.

Den anerkendte filminstruktør, Steven Spielberg, står bag filmatiseringen af Hergés tegneserie om journalisten Tintin, der sammen med sin hund, Terry, konstant roder sig ud i mysterier og altid er på jagt efter eventyr.

Filmen ”Enhjørningens hemmelighed” har premiere i de danske biografer den 27. oktober, og Peugeot giver to biografbilletter til alle de kunder, der kommer forbi til Åbent Hus- arrangementet og prøvekører en bil eller bestiller en prøvekørsel. En film skal ses i biografen – og en Peugeot skal opleves bag rattet.

Der vil være mulighed for at opleve hele Peugeots modelprogram lige fra de mindre modeller til den nye 308 og den fleksible 5008 med 7 sæder.

5008 er en unik familie-MPV, der kan rumme det meste af et fodboldhold, men som samtidig efterlader farmand med et smil på læben, fordi den hverken ligner eller kører som en ”familie-container”. Den har overbevisende talenter på vigtige områder som teknologisk innovation, køreegenskaber, komfort og ikke mindst sikkerhed. Her kan bl.a. fremhæves Head-up display, der er inspireret af samme type display, som findes i avancerede jagerfly og ”Snow Motion”, der er et intelligent anti-spin system, som udover det sædvanlige anti-spin hjælper til at starte og accelerere på en iset eller snedækket vej.

Fællesnævneren for indretningen af kabinen er fleksibilitet. Sæderne på midterrækken kan rykkes og foldes individuelt ned, ligesom de to bagerste sæder kan foldes, så de ligger plant med gulvet og læssekanten. Bagagerummet kan variere fra 758 liter til hele 2506 liter, når midtersæderne er foldet ned.

Peugeot 5008 fås med seks forskellige motorer og kan som noget nyt fås med Peugeots e-HDi MicroHybrid, hvilket giver den et brændstofforbrug på 20,4 km/l. Prisen for 5008 starter ved 269.990 kr.

Peugeot-forhandlerne glæder sig til at forkæle både eksisterende og kommende kunder med kompetent rådgivning og en god dialog om behov og ønsker, så der bliver sat fokus på den helt rigtige Peugeot.