Danskerne deler glade ud af skattekammeret

Danskerne deler glade ud af skattekammeret

Da Peugeot for nogle måneder siden, sammen med online livsstilsmagasinet my-pleasure.dk satte jagten ind på Danmarks skjulte skatte, var ambitionen at sætte fokus på de gode oplevelser. Missionen er lykkes og mange usete perler har potentiale til at få sat sit aftryk på landkortet.

Danmark har oplevelser til alle
Danmark er et lille land, men er med i front når det gælder det store verdenskort. Hvad enten det er De Gyldne Palmer i Cannes, hovedroller i store amerikanske film, europamesterskabet i fodbold, verdensmesterskabet i håndbold eller indehaver af verdens bedste restaurant så enten har vi været der eller er der. Vi ser mulighederne ude og rejser ud og oplever dem samt indtager verden. Derfor har det været bekræftende at se, hvordan stolte danskere har sendt bud ind på de oplevelser, der ligger lige for næsen af os her i Danmark.

Farverige og inspirerende bud er væltet ind med beskrivelser om f.eks. fiskehuset på mols, Rubjerg Knude Fyr, baren på Østerbro, vandreturen i Tolne skov eller måske et besøg på Kaffe Laboratoriet i København.

Erik skrev på en opkvikkende måde: “Hvem behøver lykkepiller så længe Trebjerg findes. Sådanne fjeldtoppe burde kunne fås på recept!”. Og Anja berettede, at det ikke nødvendigvis kun er Fisk og Rosé på Ruths terrasse eller de andre kendte seværdigheder i Skagen, der dur. Hun fristede i stedet med yndlingsløberuten, som er den smukkeste tur og på særligt fine dage ligger vejen forbi en liggende Bambi i disen hen over heden eller en solbadende sæl langs kysten. Gode beskrivelser eller ægte usete perler? Vi har i hvert fald fået lyst til at besøge begge steder.

Oplev Danmark fra Peugeots skønne Cabriolet
På my-pleasure.dk kan man læse mange flere inspirerende bud og indtil den 28.maj er der stadig mulighed for at deltage i konkurrencen. Herefter offentliggøres de bedste bud, hvor der er flere præmier på højkant. Det bedste bud vinder 2 uger i en Peugeot 308CC samt et weekendophold på Frederiksminde Hotel.