Endnu et pift til 107’eren

Endnu et pift til 107’eren

Nu kan køreturen blive endnu mere behagelig i en af Danmarks mest populære biler. Peugeot har nemlig udviklet et navigationsanlæg, der er specialdesignet til 107’eren og som nemt eftermonteres, så det bliver en integreret del af bilen. Det får 107’eren til at skille sig ud fra de andre biler i klassen.

Peugeot har som noget helt unikt valgt at udvikle et integreret navigationsanlæg, som nemt eftermonteres for at gøre køreturen lidt nemmere. Anlægget passer perfekt til instrumentbordet og har en åbne og lukkemekanisme, så det er pænt skjult, hvis man ikke benytter det. Det betyder at det er slut med løse strømledninger og sugeknopper på forruden. Det installeres og afinstalleres i en håndevending og giver således fuld frihed f.eks. også til navigationbrug andre steder end i bilen. Desuden kan man som noget helt unikt tilkøbe en docking station til iPod og iPhone, hvorfra man kan hente f.eks sin egen musik.

Det semi-integrerede navigationsanlæg indeholder :

•  LCD fingertouchfarveskærm på 4,8”
•  2D eller 3D-visning
•  Stemmestyret navigation
•  Vejbaneskift-assistent
•  Multimedia-afspiller
•  iPod/iPhone-styring – kan tilkøbes
•  Håndfri Bluetooth-telefoni

Prisen er kun 3.495 kr. – normalpris 6.000 kr.

Peugeot 107 rummer komfort og stil til en attraktiv pris
Den lille rappe Peugeot, holder sig stadig i topform og befinder sig i toppen på salgslisten. Uden at gå på kompromis med de begrænsninger, der er ved bykørsel, er 107’eren en moderne og praktisk bil, der byder på masser af kørekomfort og ikke mindst et lavt brændstofforbrug, hvor man kan køre helt op til 23,3 km/l med en CO2-udledning på kun 99 g/km. En ny afrundet front med LED-kørelys og et mere aggressivt look får bilen til at fremstå charmerende, mens de 6 airbags og ESP-systemet er med til at holde sikkerheden i top.

Peugeot 107 koster fra: 79.990 kr.