FAVORITDAGE hos PEUGEOT

FAVORITDAGE hos PEUGEOT

Peugeot byder foråret velkommen med en Åbent Hus-weekend den 18.-19. marts, hvor der sættes fokus på Peugeots Favoritkøb, der ikke blot dækker over attraktive priser, men også en række udstyr uden merpris. Som noget helt nyt præsenterer Peugeot en unik Peugeot Forsikring, som kan tegnes samtidig med købet af ny bil. Herudover er der også mulighed for at privatlease fra 0 kr. i udbetaling, og man kan vælge enten standard Peugeot Privatleasing eller Peugeot Privatleasing Plus, der giver ekstra kilometerantal med i aftalen.

Peugeots Favoritkøb

Peugeot har udvalgt en række af sine mest populære modeller og samlet dem under paraplyen ”Favoritkøb”. Her finder man bl.a. bestselleren 208 1.6 BlueHDi 100 hk til 139.990 kr. Der medfølger en særlig Envy-pakke til værdi af 30.000 kr. uden beregning, som indeholder eksempelvis: Klimaanlæg, touch-skærm, el-spejle med varme, fartpilot, mørktonede bagruder, tågeforlygter, læderrat, Bluetooth og Mirrorscreen med Apple CarPlay.

Også den moderne 2008 fås i Envy-version, hvilket betyder, at den er udstyret med bl.a. 16” alufælge, el-ruder for og bag, p-sensor bag, LED interiørpakke, Mirrorscreen med Apple CarPlay, læderrat, klimaanlæg, regn- og lyssensor samt tågeforlygter med drejefunktion. 2008 Envy 1.6 BlueHDi 100 hk har en pris på 199.990 kr.

Den stilfulde familiebil, Peugeot 308 SW Envy, har udstyr for hele 75.000 kr. uden merpris. Den har bl.a. Alcantara indtræk, panoramaglastag, bakkamera, FULL LED forlygter, navigation, p-sensor for og bag, Open&Go nøglefri betjening, Driver assistance pack, sportssæder, tågeforlygter samt el-sammenklappelige sidespejle. Prisen for 308 SW Envy 1.6 Blue-HDi 120 hk er 279.990 kr.

Peugeot Forsikring

Peugeot har i samarbejde med Gjensidige Forsikring udviklet et kvalitetsprodukt, der betyder, at man kan tegne en konkurrencedygtig bilforsikring, samtidig med at man køber sin nye Peugeot. Peugeot Forsikring tilbydes udelukkende Peugeot-kunder og kan kun købes via en Peugeot-forhandler.

Nogle af de mange fordele ved Peugeot Forsikring er bl.a.:

• Fast pris – ingen prisstigning efter første skade
  • Ingen krav om skadesfri kørsel
  • Ingen kilometerbegrænsning
  • Gratis reparation af stenslag på bilens forrude
  • Reparation på autoriseret Peugeot-værksted
  • Månedlig eller årlig betaling
  • Tilkøb af vejhjælp i Danmark til 408 kr. pr. år
  • Tilkøb af førerpladsdækning til 252 kr. pr. år
  • Tilkøb af glasforsikring
  • Mulighed for lavere selvrisiko

Tilbuddet om Peugeot Forsikring gælder alle kunder/ejere, der er fyldt 18 år ved bilens indregistrering og ikke registreret i RKI - gyldigt kørekort er naturligvis et krav. Forsikringen omfatter både privatbiler og biler på papegøjeplader, der er maksimalt fem år gamle.

De helt unge Peugeot-kunder mellem 18 og 20 år kan eksempelvis tegne en kaskoforsikring til en 108 til en månedlig pris på 848 kr. For de 21-23 årige koster denne 596 kr. om måneden, mens prisen er 318 kr. for Peugeot-kunder over 24 år. Alle priser kan ses på peugeotforsikring.dk.

Peugeot-forhandlerne landet over glæder sig til en forårsweekend med Favoritkøb og står klar til at komme med god rådgivning både, når det gælder bilkøb, bilforsikring og privatleasing.