Gammel kærlighed ruster ikke med Peugeots Service 10+

Gammel kærlighed ruster ikke med Peugeots Service 10+

Efter den mangeårige succes med eftermarkedskonceptet Service 5+, lancerer Peugeot nu Service 10+. Service 10+ er et særligt fordelagtigt serviceeftersyn, som er tilegnet de næsten 100.000 Peugeot-modeller, der har mere end 10 år på bagsmækken og stadig kører trofast rundt på de danske veje.

Tryghed til en garanteret max. pris på 1.098 kr.

Jo ældre en bil bliver, jo mere har den brug for vedligeholdelse. Men selv efter tusindevis af kilometer, kan der stadig være mange gode år tilbage – det kræver blot den rigtige behandling. Derfor har Peugeot sammensat Service 10+ specielt til biler, som er 10 år eller ældre. Med Service 10+ betaler man kun for det, der er nødvendigt at få ordnet - uden at gå på kompromis med kvalitet eller tryghed, hvilket det uddannede personale og de originale reservedele er garant for.

Service 10+ indbefatter:

• Skift af motorolie og oliefilter
  • Visuel kontrol af bremser samt bremsetjek af bremsekontrolstand
  • Kontrol af udstødning (stand og tæthed)
  • Visuel kontrol af gearkassen og oliestand (hvis muligt)
  • Kontrol af batteri (ekskl. vedligeholdelsesfrit)
  • Kontrol af køle- og sprinklervæske
  • Kontrol af dækstand og dæktryk (inkl. reservehjul)
  • Kontrol af bremseregulator (hvis monteret)
  • Samt mange andre punkter, som er vigtige for bilens driftssikkerhed.

Den garanterede max. pris for et Service 10+ eftersyn er 1.098 kr., og ud over de mange ovenstående punkter, kan man også glæde sig over, at eftersynet giver mulighed for at opnå eller opretholde Peugeot Motorgaranti, der sikrer motoren i op til 200.000 km.