Peugeot Privatleasing Plus

Peugeot Privatleasing Plus

Med Peugeot Privatleasing Plus er det ikke alene muligt at køre 20.000 km årligt for blot 200 kr. ekstra om måneden* - plusset betyder også mere komfortudstyr, som forsøder hverdagen. Og har man brug for tilbehør som anhængertræk eller vinterdæk, kan dette nu også leases med bilen.

Kernen i Peugeots privatleasingkoncepter er at imødekomme kundernes behov og derfor sætter Peugeot nu et plus på. Det betyder helt konkret, at der nu er to forskellige muligheder for privatleasing af 208 og 308 SW – en standard med 10.000 km inkluderet årligt og en Plus med 20.000 km inkluderet.

Peugeot 208 Privatleasing Plus er en Active version med 1.6 BlueHDi 100 hk, der ud over standard udstyrsniveauet har klimaanlæg, sædevarme for, læderrat, el-spejle med varme og mørktonede ruder bag. Engangsydelsen er 4.995 kr. og den månedlige ydelse er 2.395 kr. Aftalen løber over 36 mdr.

Peugeot 308 SW Privatleasing Plus er udstyret med en 1.6 L BlueHDi med en ydelse på 120 hk og den er også baseret på Active udstyrsniveau. Som Plus har den ydermere navigation samt mørktonede ruder og herudover kan man vælge mellem udvalgte metallak-farver. Udbetaling er 6.995 kr., mens den månedlige ydelse er 3.395 kr. Aftalen løber ligeledes i 36 mdr.

Nyhed: Leasing af tilbehør

Mere end 50 % af bilkunderne tilkøber anhængertræk, når de køber en ny bil. Og kigger man på salget i SUV-klasserne er tallet helt oppe på næsten 70 % af kunderne**. Dette ser dog helt anderledes ud, når det gælder privatleasing.

På trods af, at kundeundersøgelser viser, at også privatleasingkunder efterspørger tilbehør som anhængertræk, er det kun 11 %, der reelt vælger at købe anhængertræk med, når de underskriver leasingkontrakten. Det skyldes i høj grad, at den fordel, der er ved en lav udbetaling af selve bilen, opleves som mindre, når man samtidig skal betale den fulde pris for et anhængertræk eller vinterdæk.

For at gøre det mere attraktivt for privatleasingkunder at tilvælge eksempelvis anhængertræk, har Peugeot netop lanceret leasing af tilbehør. Det betyder, at man for en engangsydelse på 2.000 kr. og en månedlig ydelse på 110 kr. kan lease anhængertræk til Peugeot 208 (ved indgåelse af leasingaftale af bilen). Ved leasing af Peugeot 308 kan man samtidig lease anhængertræk til en engangsydelse på 2.200 kr. og en månedlig ydelse på 130 kr. For Peugeot 3008 er engangsydelsen for anhængertræk 2.200 kr., mens den månedlige ydelse er 175 kr.

Kunderne allerede vist stor interesse for Peugeots udstyrsleasing og det understreger, at netop convenience og økonomisk gennemskuelighed er en faktor, der vægter højt, når der skal handles bil.

*I forhold til standard Peugeot Privatleasing

** Tal fra De Danske Bilimportører