Psykolog

Erfaren psykolog med klinikker i Holbæk og København

Hvis du går rundt og døjer med følelser, du ikke kan kontrollere; som overtager din dagligdag og dine tanker, er der heldigvis mennesker, du kan kontakte. Hanne Bine Sørensen er en erfaren psykolog, som ikke sætter dine problemer i en bestemt kasse. I stedet har hun fokus på dig, fokus på det individ, som sidder foran hende. Det betyder, at hos Bine får du et frirum, hvor du kan få lov til at snakke frit. Det eneste, psykologen hjælper dig med, er at lytte, vejlede og skabe tryghed, så du kan finde frem til, hvad du oplever som et problem. Hanne Bine ønsker, at hendes klienter opnår en personlig udvikling, så det er det mål, hun sigter efter, når du træder ind ad døren.

En psykolog, der kan snakke med alle

Hanne Bine Sørensen er født i 1956, hvor hun først uddannede sig som socialpædagog og varetog både handikappede og personer inden for psykiatrien. Herefter har hun uddannet til cand. pæd. Psyk., så hun nu i dag er autoriseret psykolog. Hun begyndte selv at gå til terapi, da hun var ung, og hun kunne mærke en personlig udvikling, da hun ikke gik med de klassiske metoder, der kun fokuserer på psyken. I stedet var det kropsterapi, som gjorde noget godt for hende. Kropsterapiens personlige udvikling på Hanne Bine Sørensen inspirerede hende så meget, at hun tager udgangspunkt i samme behandling i hendes psykologpraksis.

Kropsterapi giver velvære i krop og sjæl

En psykolog, der tilbyder kropsterapi, kigger ikke kun ind i dit sind. Der kigges også på det kropslige udtryk, som ubevidst fortæller noget om, hvordan du har det. Psykologen hjælper dig ikke kun med at åbne op for psykologiske problemer, men at bruge sansetik til at mærke din vejrtrækning og dine led. Filosofien bag sansetik, som er en del af kropsterapi, er, at kroppen skal være i balance, hvis sindet skal opleves som klart. Hanne Bine Sørensen tilbyder individuel terapi, parterapi eller sessions med fokus på sansetik, hvor en gruppe af mennesker lærer at mærke sin krop. Sansetik kan også foregå i individuelle forløb, hvis det gør dig mere tryg. Hanne Bine har psykologpraksis både i Holbæk og København, hvor alle forløb tilbydes, så du nemt kan komme til en time, hvis du føler et behov for det. Forløbet tages i dit tempo, fordi det er vigtigere, at du føler dig tilpas, end at det hurtigt skal gennemgås. Hvis du lyder noget for dig, kan du prøve en time hos psykologisk klinik v/ Hanne Bine Sørensen.