Psykologhjælp hos Psykologklinikken v. Tina Solbjerg i Aalborg

Psykologklinikken v. Tina Solbjerg hjælper alle - også dig

Håndsrækning til psykologhjælp kan være af forskellige årsager. Fælles er dog, at vi føler professionel og objektiv hjælp er nødvendigt. Vi går alle rundt med små, mellemstore og større problemer, som i perioder kan være sværere end andre. Vi må forstå, at det at søge psykologhjælp aldrig bør være et tabu eller føles forkert. En objektiv person kan være utrolig god at snakke med, og derfor har psykologklinikken v. Tina Solbjerg længe hjulpet deres besøgende med alle slags problemer.

Psykologklinikken tilbyder

Klinikken består af veluddannede psykologer, som igennem tiden har arbejdet med mange forskellige typer for terapi. Psykologerne i Aalborg tilbyder alt indenfor:

• Individuel terapi
  • Parterapi
  • Familiebehandling
  • Supervision
  • Psykoedukation
  • Psykologisk undersøgelse
  • Gruppeterapi
  • Kurser og foredrag

Ovenstående er blot grenene, som udspringer sig ud på langt flere grene indenfor psykologhjælp på klinikken. Ingen fejler det samme og har samme problemer, hvilket er derfor, de på klinikken møder alle i øjenhøjde og behandler dem efter netop deres personlighed, adfærd og behov. De skræddersyer samtaler, øvelser og lignende behandlingsmetoder, således patientens personlige udvikling er i fokus igennem hele forløbet. Slutresultatet skulle gerne være en hverdag med mere glæde, overskud og kærlighed.

Kontakt klinikken i dag

Mangler du en psykolog i Aalborg eller går med overvejende tanker i forhold til psykologhjælp, så kontakt dem i dag til en uforpligtende snak. Nogle gange kan snakken med en psykolog være det sidste skub i den rigtige retning imod en gladere og mere selvtillidsfyldt hverdag. Psykologerne er altid åbne for en snak, så tag første skridt og henvend dig i dag, hvis du overvejer psykologhjælp. Psykologhjælp kan kræve meget styrke og selvindsigt – det hjælper psykologklinikken også med.