Team Himmerland modtager prisen som bedste Q8-servicestation i distriktet

Pressemeddelelse -

Team Himmerland vinder prisen for bedste Q8-servicestation i Nord- og Midtjylland

Forleden blev Q8 på Himmerland rastepladsen syd for Støvring hædret på en helt særlig måde. Servicestationen blev nemlig kåret som Årets Q8-station i 2019 i distriktet, som dækker Nord- og Midtjylland. Og det er en anerkendelse, der sættes stor pris på.

Hvert år kårer Q8 Årets Station i deres fem danske distrikter. I år gik den eftertragtede pris til Team Himmerland, der har brilleret med et konstant fokus på høje standarder, god kundeservice og masser af salg.

”Stationen er virkelig kommet på landkortet i distriktet, og de har haft stor fremgang ikke bare i år, men også sidste år,” fortæller Finn Bøvling, Distriktschef hos Q8 i Danmark stolt og fortsætter:

”De har virkelig fået gang i servicemaskinen, så der skal lyde et stort tillykke til Team Himmerland”.

Det stopper ikke her

Som distriktschef Finn Bøvling beretter, har stationen haft stor fremgang både i år og sidste år – og dertil har forretningschef Erik Pedersen kun én ting at sige: ”Det stopper ikke her!”.

Med et sammentømret team der er præget af vilje og gejst til at gøre en forskel i det daglige, sætter kun fantasien grænser for, hvad Q8 Himmerland kan opnå i det kommende år – og også det efterfølgende.

Det var Winnie Simonsen fra Q8 Himmerland, der kunne modtage den flotte pris som årets station i distriktet.

Lea-Cecilia Hauch, Communication Manager, Q8 Danmark A/S

T: +45 4112 6419

M: presse@q8.dk

Bæredygtig muliggører for mennesker i bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark. Vi er omkring 5 000 engagerede og serviceorienterede medarbejdere i alt, der arbejder aktivt for at fremme udviklingen af mere klima- og miljøvenlige brændstoffer, services og produkter, at mindske uligheden og at bidrage til bæredygtige byer og samfund. Med cirka 1 000 servicestationer samt et stort udvalg af bilprodukter og mad til farten stiler vi efter at være en bæredygtig muliggører for mennesker i bevægelse – både nu og fremover. Besøg os på Q8.dk.

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 Danmark A/S udgør sammen med OK-Q8 AB i Sverige OKQ8 Scandinavia, og vi er samlet set en af Skandinaviens største energi- og brændstofvirksomheder. Med cirka 1.000 servicestationer til både personbiler og tung trafik har vi en central rolle i at sikre infrastrukturen og understøtte den mobilitet, der er essentiel for sammenhængskraften i vores samfund på begge sider af sundet.

Vi har sat ambitiøse klimamål. OKQ8 Scandinavia skal i 2035 have opnået netto nul-udledning i hele vores værdikæde. Dette betyder, at vi skal reducere vores CO2e-udledning med mindst 90 procent i forhold til basisåret 2020.

Vi tager solide skridt i den rigtige retning og arbejder målrettet på at præsentere alternativer, som er mindre klima- og miljøbelastende. Det gælder alt fra brændstofvalg og bilvask til madudvalg og affaldssortering. Hvert skridt tæller, og særligt i udrulningen af lynladere har vi allerede taget et markant, positivt skridt. Dette aftryk vil blive endnu større fremover, i takt med at infrastrukturen i Danmark udbygges. Vi er godt i gang.

Q8 Danmark A/S

Arne Jacobsens Allé 17