Aflysning af valg til ældrerådet i Rebild Kommune

Aflysning af valg til ældrerådet i Rebild Kommune

Det nye ældreråd for valgperioden 2022-2025 er fundet ved fredsvalg. Derfor aflyses valget til ældrerådet den 16. november.

Valgbestyrelsen for det nuværende ældreråd er i samarbejde med Center Pleje og Omsorg og byrådet i Rebild Kommune blevet enige om, at nedjustere antallet af medlemmer af ældrerådet i næste valgperiode fra ni til otte medlemmer.

Da der er otte valgbare borgere, som har meldt sig som kandidat til ældrerådet i Rebild Kommune betyder det altså, at samtlige otte kandidater er valgt til ældrerådet for den kommende valgperiode.

Dermed aflyser vi valget til ældrerådet, idet alle kandidater er valgt.

Det nye ældreråd 2022-2025:

• Thorkild Bækkelund
  • Henrik Christensen
  • Susanne Holmberg
  • Henny Fogde Larsen
  • Ole Majgaard
  • Carsten Mikkelsen
  • Holger Pedersen
  • Jette Ulstrup

Det nye ældreråd konstituerer sig d. 22. november 2021.

Vi glæder os det kommende samarbejde.

Pernille Garde Laursen

Teamkoordinator +45 99 88 91 34