Søren Jørgensen er ny leder af Kilden Børne- og Ungeunivers

Erfaren mand i spidsen for Kilden

Et enigt ansættelsesudvalg sammensat af medarbejdere, ledere og forældre, har valgt at pege på Søren Jørgensen som ny leder for Kilden Børne- og Ungeunivers. Søren Jørgensen kommer fra en stilling som skoleleder i Vesthimmerlands Kommune og han tiltræder sin nye stilling allerede 15. november.

Søren Jørgensen har bred ledererfaring fra børneområdet, hvor han har være leder af forskellige skoler og dagtilbud i 15 år. Fra sit tidligere job som leder på Toppedalsskolen ved Løgstør, har han gode erfaringer med at lede skoler med afdelinger på forskellige lokaliteter.

- Jeg er virkelig glad og stolt over at være blevet valgt som ny kontraktholder for Kilden. Jeg ser frem til, sammen med medarbejdere, lederteam og forældre, at gøre Kilden Børne- og Ungeunivers til en stærk fusion til gavn for børn og elever i Rebild øst med respekt for enhedernes forskelligheder, siger Søren Jørgensen.

Børn og Ungechef Mads Rune Jørgensen er meget tilfreds med valget af Søren Jørgensen som ny kontraktholder for Kilden:

- Med Søren har jeg tillid til, at vi har fundet den kontraktholder, der sammen med de mange dygtige medarbejdere og ledere kan skabe stærk sammenhængskraft for Kilden og sikre faglighed og trivsel for børn og medarbejdere samt et konstruktivt samarbejde med forældre og lokalsamfund.

Søren Jørgensen afløser Martin Finderup Andersen, der tidligere på året fratrådte stillingen som leder af Kilden. I den mellemliggende periode har Jette Poulsen være konstitueret i stillingen.

Søren Jørgensen er 51 år, har tre børn og bor i Rebild. Han deltager aktivt i lokalsamfundet og sidder i bestyrelsen for Skørping Idrætscenter.

Kilden Børne- og Ungeunivers består af skoler, SFOer og dagtilbud i Bælum og Blenstrup, samt skolen i Terndrup.

Mere information

Søren Jørgensen, telefon 20 37 50 78