Danmarks bedste Renault-værksted ligger i Skive

Danmarks bedste Renault-værksted ligger i Skive

Der var ingen tvivl, da Renault Danmark i sidste uge kårede Danmarks bedste Renault værksted. Dahl Pedersen i Skive slog alle konkurrenterne.

Ingen utilfredse kunder. Hvor mange forretninger kan hævde, at de har det? Og endnu bedre. Hvor mange autoværksteder kan det? Ingen  - og så alligevel. Hos Dahl Pedersen i Skive er det virkeligheden. Derfor blev de, i forbindelse med Renaults årlige kick off seminar i sidste uge, kåret som Årets Renault-værksted af Renault Danmarks direktør Henrik Bang. I sin begrundelse for den flotte titel sagde han blandt andet:

” Dahl Pedersen i Skive, med værkstedschef Poul Kornum som daglig leder, har i hele 2010 udvist konstante forbedringer. Deres kundetilfredshed ligger markant over den høje målsætning vi fra Renault har fastsat. Dahl Pedersen har således ikke haft en eneste utilfreds kunde på værkstedet, og det er i sandhed en bemærkelsesværdig bedrift, der ikke kommer af sig selv. Det kommer ved konstant at have fokus på kunderne. Og det har man i særklasse hos Dahl Pedersen i Skive”, sagde Henrik Bang.

Hos Dahl Pedersen er direktør Jørgen Dahl Pedersen naturligvis glad for den anerkendelse, der ligger i at få titlen som Årets Renault-værksted

”Jeg er selvfølgelig glad for og stolt af titlen som ”Årets værksted”. Vi arbejder hele tiden på at forbedre kundetilfredsheden og bruger en del ressourcer på at uddanne vore medarbejdere. Titlen er samtidig udtryk for vore medarbejderes engagement. Det handler nemlig ikke kun om faglig dygtighed, men også om holdninger og engagement, og her har vi et stærkt hold af medarbejdere med værkfører Poul Kornum i spidsen”, siger Jørgen Dahl.

Dahl Pedersen var i skarp konkurrence om titlen med Keld Hansen Biler i Frederikssund og Autohuset Vestergaard i Kolding. Bilhuse, der begge har arbejdet indgående med kundetilfredshed på værkstedet, men som i 2010 altså måtte se sig slået af Dahl Pedersen fra Skive.