I Kolding kan de sælge erhvervsbiler

I Kolding kan de sælge erhvervsbiler

Autohuset Vestergaard i Kolding blev for 3. år i træk  hædret som Årets Renault Erhvervscenter

Tre dedikerede erhvervssælgere, mere end 1000 solgte biler og et bilhus af de helt moderne.

Det er de tre ingredienser, der er blandet sammen i den cocktail, der indbragte Autohuset Vestergaard i Kolding titlen som Årets Renault Erhvervscenter 2012.

En titel, der ikke er uvant for dem – for det er faktisk tredie år i træk, at den ærefulde titel sendes til Kolding

Administrerende  direktør hos Renault Danmark – Henrik Bang, der overrakte prisen ,sagde om baggrunden for titlen.

” Autohuset Vestergaard i Kolding er i særklasse, når vi taler om salg. Faktisk er Autohuset Vestergaard en af grundstenene i salget af Renault biler til erhvervslivet. Sidste år fik de også titlen, men at det ikke ligger til sælgerne i Koldingat hvile på laurbærrene, er dette års pris et lysende eksempel på. Det er ganske enkelt en bedrift, der er helt enestående”, sagde Henrik Bang.

Hos Autohuset Vestergaard iKolding er filialchef Jesper Wang yderst tilfreds med titlen. Ikke mindst fordi man hele året har arbejdet målrettet for at komme endnu videre end sidste år.

” Efter Renaults prisuddeling sidste år, hvor vi også blev Årets Renault Erhvervscenter, gav vi hinanden håndsalg på, at vi skulle gøre tingene endnu bedre 2011. Og det har vi gjort. Jeg er utrolig stolt over, at have danmarks bedste erhvervssælger, og at have et erhvervscenter, der håndterer både små og store kunder så eminent. Og jeg er stolt over det intense arbejde, der er gjort på værkstedet for at forbedre kundetilfredsheden, og vi vil arbejde stenhårdt på at fortsætte vores arbejde, så vi også næste år kan vinde prisen”, sagde filialchef Jesper Wang fra Autohuset Vestergaard i Kolding efter prisoverrækkelsen.

Billedtext: At Autohuset Vestergaard i Kolding er i særklasse når det gælder salg af Renault biler til erhvervslivet, blev understreget, da de for tredie gang modtog den prestigefyldte titel - Årets Renault Erhvervscenter