Den nye Renault Mégane kan nu privatleases til blot 2695 kroner om måneden i en version med 110 hk diesel, klimaanlæg og R-Link 2 infotaintment system som noget af udstyret

Renault klar med skarpe tilbud på privatleasing

Flere og flere danskere kigger i retning af privatleasing, når de er på udkig efter en ny bil. Med skarpe privatleasingtilbud melder Renault sig nu for alvor ind i kampen om kunderne.

Der var engang, hvor man betalte sin bil kontant. Siden kom attraktive finansieringsordninger så man ikke skulle af med hele beløbet på en gang. Men de seneste år er markedet for privatleasing i den grad blevet et alternativ til selv at eje bilen.

Indrømmet - Renault har ikke været de skarpeste drenge i klassen, når det drejede sig om privatleasing, men nu har vi taget skeen i den anden hånd, og lancerer en række privatleasingtilbud, der ikke står tilbage for de mest aggressive konkurrenter.

Privatleasingtilbuddene glæder helt fra den lille rappe Clio til den store SUV Kadjar.

Biler til ethvert behov

Den nye faceliftede Renault Clio er netop blevet introduceret og har man brug for en fræk bil med plads og økonomisk 90 hk dieselmotor, kan den helt nye faceliftede Renault Clio måske været et godt bud. Her er førstegangsudbetalingen 4995 kroner og 2095 kroner om måneden, hvis man ønsker en hatchback udgave. Skal det være stationcarversionen skal man grave yderligere 100 kroner frem fra portemonnæen. I begge tilfælde er udstyrsvarianten Zen, der blandt andet betyder aircondition, læderrat og alufælge som standard.

Hvis man nu tager en Clio og bygger den om til en lille SUV så hedder den hos Renault, Captur. Med 4995 kroner i udbetaling og 2495 kroner om måneden kan man få den 90 hk benzinvariant med blandt andet aircondition, læderrat og bluetooth telefoni.

Renault Mégane til 2695 kroner om måneden

Den spritnye Mégane er naturligvis også på programmet, og det til en skarp pris. Her er det den 110 hk dieselvariant i Zen versionen, der med en førstegangs udbetaling på 4995 kroner og en månedlig betaling på 2695 kroner kan komme hjem i carporten. Denne er også i Zen version, hvilket betyder detaljer som automatisk op-og nedblænding, læderrat, R-link 2 systemet og klimaanlæg.

Sidst, men ikke mindst, er der også noget til de, der har brug for masser af plads og høj indstigning. SUV modellen Renault Kadjar er også omfattet af privatleasing. Her er tilbuddet 9995 kroner i udbetaling og 2995 kroner om måneden. Her får man versionen med 130 hk benzin og masser af udstyr.

Baggrunden for Renaults leasingoffensiv er klar.

”Markedet for privatleasing er i eksplosiv udvikling. Der er rent faktisk aktører på markedet, der har over 40 procent af deres salg til de private kunder, baseret på privatleasing. Det store marked skal vi naturligvis også have del i, ligesom vi har det på erhvervsmarkedet. Derfor har vi arbejdet længe på at kunne præsentere de helt rigtige tilbud. Dem har vi nu på alle de relevante modeller”, siger pressechef Søren Hyltoft fra Renault Danmark.