Renault skærper tilbud på Renault Megane Electric

Renault skærper tilbud på Renault Megane Electric

Med 0 kroner i udbetaling skærper Renault nu sit privatleasingtilbud på Renault Megane Electric. Samtidig tilbyder man markedets laveste faste rente i forbindelse med køb

Det er købers bilmarked i øjeblikket. Fra efteråret, hvor det var fantastisk blot at kunne levere biler og prisen på en brugt elbil kunne overstige prisen på en ny, blæser der nu nye vinde.

På den baggrund skærper Renault nu yderligere tilbuddet på privatlasing af Renault Megane Electric. På biler, der allerede er på lager, tilbydes nu privatleasing uden udbetaling på alle versioner.

Indtil nu har Equilibre versionen kostet 3895 kr. om måneden – og det bliver den ved med, trods det, at udbetalingen daler fra 19.995 kroner til et rundt 0.

Equilibre er som standard udstyret med klimaanlæg, 18 tommer alufælge, og kan som alle Renault Megane Electric, lade med 22 kW AC og 130 kW DC.

Den mest solgte model er Techno, der har 20 tommer alufælge, 2x12 tommer skærme til betjening af OpenR systemet, der blandt andet indeholder Google Automotive. Den koster nu 4195 kroner om måneden – eller nøjagtig det samme som da udbetalingen hed 19.995 kr. Igen er forskellen - at den nu hedder 0 kroner.

Topversionen Iconic med læderstue og adskillige lækre interiørdetaljer koster 4495 kroner om måneden, hvilket igen er det samme som før – men med 0 kr. i udbetaling.

Ønsker man i stedet at få en lavere månedlig ydelse, og har man pengene til udbetalingen er regnestykket enkelt. For hver 5000 kroner man lægger, går den månedlige ydelse ned med 200 kr. Det betyder f.eks., at med 10.000 kroner i udbetaling, kan man få fingrene i en Renault Megane Electric til 3495 kr.

For dem, der ønsker at købe, er der et særligt tilbud i april måned. Her tilbyder Renault finansiering til en fast rente på blot 3.99 %, hvilket er det absolut stærkeste finansieringstilbud i markedet netop nu.