Søren fra Albertslund er danmarks bedste Renault varevognssælger

Søren fra Albertslund er danmarks bedste Renault varevognssælger

Søren Almind fra Bilia i Albertslund er en ener, når det gælder om at sælge varebiler. Det har han bevis på. Han er netop kåret som Årets Erhvervssælger hos Renault

Teamwork er nødvendigt, men at en mand kan gøre en forskel er Søren Almind fra Bilia i Albertslund et lysende eksempel på. Ene mand har han solgt 241 Renault varevogne. For den bedrift blev han for nyligt hædret, da han på Renaults Kick Off arrangement med mere end 380 deltagere modtog prisen som Årets Erhvervssælger 2012.

Direktør i Renault i Danmark overrakte prisen og gav den enestående sælger nogle ord med på vejen.

” Renault har de seneste 14 år været det bedst sælgende varevognsmærke i Europa. Men gode produkter gør det ikke alene. Det kræver dedikerede, opsøgende sælgere og Søren Almind er indbegrebet af dette. Det er folk som Søren, der har været medvirkende til, at Renault i Danmark i 2011 voksende med mere end 110 procent i salget af varevogne. Og med folk som Søren er jeg helt overbevist om, at 2012 bliver endnu et fantastisk år for Renault”, sagde direktør Henrik Bang, da han overrakte prisen.

Hos Bilia er Søren Almind naturligvis glad for hæderen, men understreger, at salg går hånd i hånd med god kundeservice. Noget som Bilia intensiverer på netop varevognsområdet.

” Jeg forventer at 2012 bliver mindst ligeså godt et år som 2011 ikke mindst fordi vi lancerer et nyt erhvervsbilskoncept. Vi har nu dedikeret en værkfører udelukkende til erhvervskunderne. Hans opgave bliver udelukkende at sikre vores erhvervskunder optimal service. Desuden har vi lanceret vores hente og bringe service af biler, hvilket betyder endnu bedre service for vores erhvervskunder”, siger Søren Almind fra Bilia

Billedtext: Søren Almind fra Bilia i Albertslund er en enmandshær, når det gælder om at sælge varebiler. Hele 241 styks solgte han i 2011 og for den unikke salgsindsats modtog for nyligt prisen som Årets Renault Erhvervssælger 2012