Modtag og send pakker hjemmefra med myRENZbox Homebox

NYHED fra Renz

Fremtidens postkasse er her nu. Dette i form af Renz’ helt nye elektroniske myRENZbox Homebox, der sikrer mere frihed i hverdagen, da den nu gør det muligt for private at sende og modtage pakker lige ved døren – 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

I dag handler vi alle oftere og oftere på nettet, hvilket fører til mange ture i pakkeshoppen for den enkelte, som ofte er besværligt. Men med en myRENZbox Homebox slipper man nu for alle disse ture, da man med boksen både kan modtage og sende pakker hjemmefra. Markedet for levering og afhentning af pakker er stødt stigende og det betyder at flere og flere distributører nu tilbyder afhentning af pakker på privatadresser.

Med Homeboxen får du et produkt, hvor der er kræset for alle detaljerne. Dette både udtryksmæssigt og funktionelt. Og den kan rumme helt op til 125 L.

Kenneth Steinmetz, der er administrerende direktør hos Renz, føler en enorm stolthed over, at Renz nu kan være med til at gøre hverdagen lettere for forbrugerne med myRENZbox Homebox. Han mener, at fremtidens forbrugere har brug for og kræver en smartere løsning, end de klassiske ordinære postkasser, og en myRENZbox Homebox er den smarte løsning, som vi har ventet på, der vil skabe fleksibilitet og frihed.

Intelligent og sikker løsning

Den smarte pakkepostkasse betjenes igennem myRENZbox Homebox app’en, der kan downloades til alle smartphones. Med app’en er det muligt at tilkoble sig boksen via Bluetooth. Dette nemt og sikkert. Gennem app’en får du informationer om dine forsendelser – blandt andet, hvornår der er landet en pakke trygt i din pakkeboks.

Med app’en kan du også nemt give distributører, som eksempelvis PostNord eller dao, adgang til pakkepostkassen, så de kan levere pakkerne sikkert i boksen. Det fungerer således, at distributørens enhed også kobles til boksen via Bluetooth, og derefter får tilsendt en kode til åbning.

Det er selvfølgelig også en mulighed at betjene pakkepostkassen uden app’en. Dette gøres med en fast kode til åbning, hvor sikkerheden, ligesom med app’en er i top.

Med begge løsninger er det også en mulighed at få hjælp til at tømme sin postkasse, eksempelvis af en nabo, hvis du er på ferie.

Solceller

Med en myRENZbox Homebox er der nu én mindre udfordring i hverdagen, og friheden kan nydes fuldt ud – dette med god samvittighed. Den moderne myRENZbox Homebox får udelukkende al sin energi fra solceller, der er placeret øverst på boksen, og fungerer helt uden kabelforbindelse til netværk og strøm. Derudover er pakkepostkassen også med til at mindske CO2-udslippet, idet boksen sikrer, at forsendelser kan modtages døgnet rundt. Dette også, når du ikke er hjemme. Derved er det ikke længere nødvendigt for distributøren at finde en anden løsning, og afleverer pakken i en pakkeshop langt fra hjemmet. Tilsvarende skal du som modtager heller ikke ud at køre langt for at afhente eller aflevere en pakke, hvilket i sidste ende er bedre for miljøet.

myRENZbox Homebox kan købes hos COOP, Johannes Fog, Forbrugsforeningen og på https://me-fa.dk/