Rittals serverrack i 100 varianter

Rittals serverrack i 100 varianter

Rittal fortsætter lanceringen af nye IT-rack og kan nu levere mere end 100 modeller af vores TS IT-rack, hvilket giver brugerne optimale muligheder for at finde en løsning præcis til deres behov.

– Vores TS ITS-system omfatter rack i en række forskellige dimensioner. Disse kan kombineres med et stort udvalg af tilbehør og komponenter til indretning. Det betyder, at vi i dag har udviklet os til en førende rack-leverandør for både små virksomheder og store datacentre. Vi klarer i princippet altid at finde en løsning til kundernes ønsker, siger Olof Tambour, produktchef for IT-infrastruktur hos Rittal

To 19”-løsninger

Rittal tilbyder nu to forskellige 19” TS IT-rack. Foruden det kraftige originale rack med snap-in teknik og maksimal lastekapacitet på 1500 kg, findes der nu også en enklere 19”-montagerem. Denne version støtter en maksimal belastning på 1000 kg og er specielt velegnet til netværkskomponenter, ikke mindst på grund af rackets fleksibilitet i forhold til kabelføring.

Konfigurator på nettet

Samtlige kombinationer af systemet leveres omgående. Selv forkonfigurerede indkapslinger kan hurtigt udbygges. For at finde frem til det helt rigtige rack har Rittal lavet en konfigurator på vores hjemmeside, hvor man enkelt vælger størrelse, dørtype, sensorer og andre eventuelle behov.

Rittal, som indgår i den tyske koncern Friedhelm Loh Group, er verdensledende inden for indkapslinger til industriel automatisering og fysisk IT-sikkerhed. Rittals produktsortiment omfatter indkapslinger, strømfordeling, klimateknik, IT- infrastruktur og software & service. Rittal blev grundlagt i 1961 og har 10 højteknologiske produktionssteder, 63 datterselskaber og over 40 agenturer over hele verden. Med over 10.000 medarbejdere er Rittal det største selskab i Friedhelm Loh Group.

Anja Bianchi

Pressekontakt Marketing coordinator

Faster - Better - Everywhere

Rittal A/S er et dansk datterselskab, som indgår i den tyske koncern Friedhelm Loh Group. Rittal er verdensledende inden for indkapslinger til industriel automatisering og fysisk IT-sikkerhed. Rittals produktsortiment omfatter indkapslinger, strømfordeling, klimateknik, IT- infrastruktur og software & service. Rittal blev grundlagt i 1961 og har 10 højteknologiske produktionssteder, 63 datterselskaber og over 40 agenturer over hele verden. Med over 10.000 medarbejdere er Rittal det største selskab i Friedhelm Loh Group.

Rittal A/S dækker hele det danske markedsbehov for salg, rådgivning og service, og de danske medarbejdere sikrer dig optimal salgs- og kundeservice med hurtig og kvalificeret rådgivning.

Rittal A/S
Delta Park 37