Merinould med livstidsgaranti

Merinould fra Vermont, USA, med livstidsgaranti

Darn Tough har været et familieforetagende lige fra starten. I over 40 år har fabrikken i Vermont, USA, været det eneste sted, hvor virksomheden strikker sine tekniske strømper – og sådan bliver det nok ved med at være.
Med større efterspørgsel på produkter, som holder længere og besidder høj kvalitet, står strømperne fra Darn Tough stærkt på outdoor- og friluftsmarkedet. Hver eneste strømpe, som strikkes, kvalitetssikres og er omfattet af Darn Toughs "Guaranteed For Life"-garanti. (Læs mere om Darn Toughs Guaranteed for Life her).
Med flere tusinde positive anmeldelser er Darn Tough en af de bedst sælgende vandrestrømper i USA.

Merinouldens naturlige fordele:

Svedtransporterende: Når du bevæger dig og bliver varm, lader merinoulden varmen slippe ud, inden sved samler sig på huden, hvilket holder dig tør. Hvis det er fugtigt vejr, holder merino fugten på ydersiden, så du ikke fryser.

• Termoregulerende: De naturlige krusninger i uldfibre resulterer i lommer af isolering, hvilket holder på og afgiver varme, afhængigt af kroppens bevægelser. Merinoulden holder dig varm, når det er koldt, og kølig på varme sommerdage.
  • Lugtbestandig: Uldens unikke evne til at holde dårlig lugt væk takket være den kemiske struktur bremser ophobningen af sved og bakterier. Derved kan du anvende strømperne i længere tid, inden du skal skifte eller rengøre dem.
  • Læs mere om merinould, og hvordan Darn Tough anvender den optimalt her.

Darn Tough fremstiller strømper i flere forskellige segmenter. Uanset om du skal ud at vandre, til fitness, stå på ski, løbetræne eller bare vil spadsere til arbejdet – Darn Tough har den rigtige strømpe til dig.

Pressekontakt Presskontakt 08-505 665 45

Produktchef 073-500 20 10

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.