BioLite Headlamp 325, 425 og 800.

Pandelamper til eventyr, der kræver godt lys.

Siden BioLite blev grundlagt i 2006 og har målet været at få energi overalt, uanset hvor du er. BioLite Headlamp er så let og behagelig, at du næsten glemmer, at du har en pandelampe på! Med en ultrakompakt proprietær 3D SlimFit-konstruktion på forlygterne bærer du fantastisk funktionalitet med maksimal komfort. Her er 3 pandelamper til eventyr, der kræver godt lys.

Headlamp 325(Grey/Black, Teal/Navy, Yellow/Red) - C.a pris: 350 DKK

En pandelampe, der er så behagelig, at du glemmer du har den på. Denne pandelampe giver stærk belysning, har en fremragende pasform, alsidige indstillinger og USB-opladning, så du kan droppe engangsbatterierne. Strømkilden er placeret på fronten og dermed er båndet glat bagpå, perfekt til alle, der ønsker at læne sig tilbage eller læse med deres lys.
Vejer kun 50 g
Maks. effekt: 325 lumen
Hvid + Dæmpet, Rød + Dæmpet, Hvid Strobe, Rød Strobe
Frontpanelet vippes nedad med én hånd
40 timer på LOW, 3 timer på HIGH
Opladning via micro USB

HeadLamp 425 - (Grey/Black, Teal/Navy, Yellow/Red) - C.a pris: 450 DKK

Oplev en ydeevne i top med en pasform, der er ikke ligner nogen anden pandelampe, du har oplevet, takket være BioLites prisvindende 3D SlimFit-konstruktion. Med en frontprofil på kun 10 mm og en vægt på kun 78 g, sidder HeadLamp 425 fladt på panden, uden at du skal bekymre dig om, at den hopper eller glider. Fugttransporterende stof holder dig kølig og tør ved enhver aktivitet, og det genopladelige batteri betyder, at du kan droppe alkaliske batterier.
Maks. effekt 425 lumen
Nem at vippe med én hånd og NY større tænd/sluk-knap
NYT rødt baglys med fast eller blinkende lys
60 timer på LOW, 4 timer på HIGH
Opladning via USB-C
1h Reserve Mode advarer dig, når strømniveauet er lavt
Tilslut til ekstern powerbank (sælges separat) for øget driftstid via Pass-Thru Charging

Headlamp 800 PRO (Midnight Gray/Black) - C.a pris: 800 DKK

Pro-level funktioner til pro-level aktivitet, alt sammen i et ultrakompakt design. Denne pandelampe Biolite 800 giver fuld kontrol over din belysning takket være Constant-tilstand, Pass Thru + opladning og 8 forskellige lysindstillinger, der giver dig mulighed for både at se og blive set. Og med BioLites selvudviklede 3D SlimFit-konstruktion, vil du bære fantastisk funktionalitet med maksimal komfort.

Maks. effekt 800 lumen
Dæmpbar rød, hvid, strobe og burst-tilstand
Dæmpbar rød baglygte med konstant og stroboskop
Frontpanelet vippes nedad med én hånd
150 timer LOW, 7 timer HIGH, 8 timer RESERV
3000 mAh li-ion batteri oplades via mikro-USB

Pressekontakt Presskontakt 08-505 665 45

Produktchef 073-500 20 10

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.