Billede ovenfor: Underquilten Blaze fra ENO holder dig varm og tryg hele natten

VARME NYHEDER! - Underquilt x3 fra ENO

Når du skal sove udendørs i hængekøjen efter vandreturen eller under camping-weekenden, og kulden gør sit indtog, kan du stole på, at en Underquilt fra ENO kan beskytte dig mod vejr og vind. En underquilt holder dig varm uafbrudt. Andre alternativer såsom liggeunderlag ligger oftest løst og har tendens til at bevæge sig og/eller falde ud af hængekøjen. En underquilt holder sig på plads, er fastgjort og "omfavner" dig. På denne måde får du din tiltrængte søvn uden forstyrrelser. Her er 3 varme nyheder: Ember, Vulcan, Blaze. Varm, varmere, varmest. De nye underquilts er bæredygtigt fremstillet og holder effektivt kulde og blæst ude, både i siderne og under dig takket være et velgennemtænkt design og materialevalg.

For ekstra komfort - kombiner gerne med en Top Quilt og en tarp!

Ember UnderQuilt - Varm!

Med den særlige konstruktion, som bygger på dobbelt quiltede lag, holder Ember™ UnderQuilt effektivt kulden ude. I kombination med den vandafvisende finish samt den vejr- og vindbestandige belægning, bliver denne underquilt komplet. Desuden består isoleringen af 100 % genindvundet polyester.

Vejledende salgspris: 1400 DKK

• Komforttemperaturen er mellem +4 og +15 grader Celsius
  • Du kan let tilpasse Ember efter netop din sovestilling takket være den fleksible ophængning.
  • Miljø og bæredygtighed: bluesign™-godkendte stoffer, som benyttes i produktets skal og for. Isoleringen består af 100 % genindvundet syntetisk isolering.
  • Isolering: 100 % forbrugergenindvundet polyester (160 g)
  • Skal: 40D Ripstop Nylon. For: 30D Nylon Taffeta
  • Mål: 1,8 m x 1,5 m. Vægt: 754 g.

Vulcan UnderQuilt - Varmere!

Vulcans dobbelte quiltede lag består af Primaloft®-isolering, som hjælper med at holde kulden ude, både i siderne og under dig. Den særlige finish og belægning sikrer, at du er tør, og at vinden ikke trænger igennem.

Vejledende salgspris: 2000 DKK

• Komforttemperaturen er mellem -1 og +10 grader Celsius.
  • Vulcan har en særlig krave, som kan tilpasses til at holde træk ude oppe ved hovedet og nakken.
  • Miljø og bæredygtighed: Skal og for er bluesign®-godkendt. Isoleringen består af 65 % genindvundet syntetisk isolering.
  • Isolering: Primaloft® Gold (100 g) + Primaloft® Black (80 g).
  • Skal: 20D Ripstop Nylon. For: 30D Nylon Taffeta.
  • Mål: 1,8 m x 1,5 m. Vægt: 812 g.

Blaze UnderQuilt - Varmest!

Når kulden rigtigt sætter ind, og du har behov for en underquilt, der kan holde dig rigtigt varm i hængekøjen, er det en Blaze™ UnderQuilt der skal til. Bæredygtigt fremstillet i det vandafvisende materiale 750FP Downtek™.

Vejledende salgspris: 4000 DKK

• Komforttemperaturen er mellem -1 og +4 grader Celsius
  • Miljø og bæredygtighed: bluesign®-godkendte stoffer i skal og for. 65 % af isoleringen består af syntetisk genindvundet materiale.
  • Fleksibel ophængning, som tilpasser sig efter din sovestilling.
  • Justerbar krave, som sikrer, at der ikke kan trænge kulde ind ved hoved og nakke.
  • Isolering: Primaloft Gold (100 g) + Primaloft Black (80 g)
  • Skal: 20D Ripstop Nylon. For: 30D Nylon Taffeta
  • Mål: 1,8 m x 1,5 m. Vægt: 801 g.

Vil du have flere oplysninger om produkterne i dette indlæg? Besøg roswi.dk eller kontakt os direkte:

Roswi
Tlf.: +46 (0)8-505 665 29
E-mail: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger, Pressansvarlig
Roswi
Tlf.: +46 (0)8-505 665 27
E-mail: cecilia.theisinger@roswi.se

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.