ENO hængekøjer Bluesign®SingleNest

ENO hængekøjer Bluesign®

ENOs mest populære hængekøjer DoubleNest, SingleNest og TechNest kommer dette forår i en opdateret udgave, fremstillet i et robust miljøcertificeret Bluesign®-materiale i høj kvalitet. Med tanke på miljøet. Andre opdateringer til sæsonen er specialdesignede karabinhager, der letter ophængning, mere rummelig længde, en bonuslomme og nye flotte farvesammensætninger.

Når man tilbringer natten udendørs, skabes der store oplevelser og stærke minder, og det er noget vi ikke vil gå glip af til trods for dalende temperaturer. Hængekøjen er et sikkert kort til afslapning i naturen om dagen, og endvidere til at sove i om natten.

ENOs hængekøjer er designet i et premium design med innovative funktioner til at forbedre brugeroplevelsen. De er nemme at pakke ned i deres egen kompressionspose, som er syet fast på hængekøjen. Så er de nemme at pakke ned i eller fastgøre på rygsækken.

ENO er lydhøre og ser altid muligheder for at forbedre produktion, produkter og funktioner. Derfor har de valgt at opdatere designet af DoubleNest og SingleNest, samt den nye TechNest. ENO ønsker at give alle mulighed for nemt at udforske, reflektere og slappe af i naturen!

DoubleNest: Materiale: FreeWave™ 70D Nylon Taffeta, 100% certificeret bluesign®-godkendt. Genanvendt og PFC-fri nylon | Vægt: 538 g | Tilpasset til: 181 kg (2 personer)

SingleNest: Samme materiale som ovenfor | Vægt: 454 g | Tilpasset til: 181 kg (1 person)

TechNest: Samme materiale som ovenfor | Vægt: 510 g | Tilpasset til: 160 kg (1 person)

Tilgængelig i butik maj.

ENOs mest populære hængekøjer DoubleNest, SingleNest og TechNest kommer dette forår i en opdateret udgave, fremstillet i et miljøcertificeret Bluesign®-materiale. Med tanke på miljøet. Andre opdateringer til sæsonen er specialdesignede karabinhager, der letter ophængning, hængekøjerne er længere, har en bonuslomme og nye flotte farvesammensætninger.

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, ENO, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.

Produktchef sport & outdoor +46 (0)8-505 665 00

Pressekontakt Presskontakt 08-505 665 45

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.