Kupilka Classic 21, Mummifar

Nyheder på Roswi - Kupilkas kollektion af Mumi-krus i 13 forskellige motiver

Kupilkas kollektion af Mumi-krus i 13 forskellige motiver inspireret af Tove Janssons eventyrlige verden fås nu hos Roswi! Her er alt, hvad du behøver at vide om krusene, og hvilket du skal vælge til dit næste skoveventyr.

Kollektionen indeholder 4 af de mest klassiske modeller af krus: 12, 21, 37 og 55 med flere forskellige motiver. Vi møder Lille My, Mumrikken, Hatifnatterne og flere andre kære mumitrolde. Vælg størrelse ud fra, hvad du vil spise eller drikke af dit Kupilka-krus på dit næste vandre- eller friluftseventyr.

Junior 12: Et perfekt begynderkrus til den lille eventyrer! Junior 12 fås med syv forskellige motiver og farver. Med et skønt greb i hånden og en tilpas volumen på 1,2 dl kan børnene drikke en kop varm kakao. Kruset fungerer også godt til en dobbelt espresso til den voksne bruger. Volumen: 1,2 dl, Vægt: 49 g

Classic 21: Kupilkas klassiker med 4 forskellige motiver: Mumimor, Snorkfrøken, Mumitrolden og Mumifar. Perfekt til morgenkaffen og holder drikken varm uden at du brænder fingrene. Volumen: 2,1 dl, Vægt: 83 g

2 in 1 37: Med 2 in 1-kruset har du kun brug for ét krus uanset indhold. Suppe, te eller en dessert – du sætter selv grænsen. Koppen med en tilpas rummelig størrelse har motiv af Mumrikken. Volumen: 3,7 dl, Vægt: 134 g

Eating/Soup Bowl 55: Model 55 har en hank, der giver ekstra godt greb, så du har den anden hånd fri til drikkevarer. Med et skønt motiv af Mumitrolden og Mumrikken på eventyr får du plads til en perfekt portion af alle typer retter. Dette er kruset til den sultne eller den, der har brug for ekstra godt greb. Volumen: 5,5 dl, Vægt: 184 g

Priser: Fra 199-299,-

Mere om Kupilkas produkter: Kupilkas produkter tåler kogende varmt vand og minusgrader helt ned til -30° C. Kan vaskes i hånden ude i naturen eller i opvaskemaskine. Produkterne er fremstillet af Kupilkas eget biomateriale ved hjælp af EKOenergy, og hvert produkt ældes med ynde, men bevarer sine kvaliteter. Du kan tjekke, hvor frisk produktet er ud fra dets træduft – jo kraftigere duft, jo nyere er produktet! Produkterne kan genanvendes, forbrændes til varmeenergi eller returneres til producenten til genbrug.

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.

Pressekontakt Presskontakt 08-505 665 45

Produktchef sport & outdoor +46 (0)8-505 665 00

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.