Årets farve 2014 fra Sadolin

Havgrøn er blevet valgt som årets farve for 2014 bl.a. på grund af, at den består af en sammensmeltning af de to sofistikerede farver blå og grøn. Et sted mellem disse to farver findes nemlig balance samt raffinement, ro og alsidighed.

Hvert år baserer Sadolin årets farvetrends på et hovedtema. Denne gang er Frigørelse af potentiale inspirationskilden for vores 5 trend farvepaletter. Vi opfordrer verden til at udnytte og udforske potentialet der findes i vores dagligdags rum - i vores boliger, kontorer, skoler og endda fabrikker. Inspirationen er at finde overalt og med inspiration følger potentialet til at søge anderledes information, udvikle nye ideer, og finde utraditionelle løsninger.

• indret med farver
  • maling
  • trends
  • vægmaling

Sadolin er den del af AkzoNobel, som er verdens største producent af maling og en af de førende producenter af specialkemikalier, byggelim og limsystemer. Vi bringer innovative produkter til virksomheder og forbrugere verden over og brænder for at udvikle bæredygtige løsninger til vores kunder.

Vi er et Globalt Fortune 500-selskab og rangeres regelmæssigt som et af de ledende selskaber på Dow Jones Sustainability Index. Med hovedkontor i Amsterdam, Holland er vi aktive i mere end 80 lande, hvor vores 55 000 engagerede medarbejdere leverer Tomorrow’s Answers Today™.

Vores mission er at skabe mere kreativitet og farveglæde i folks tilværelse - Adding Colour to peoples Lives!