Do It Yourself - Mini-makeover kampagne med ny farvekollektion fra Sadolin!

Do It Yourself - med ny farvekollektion fra Sadolin

Sadolin lancerer nu næste trin i vores kampagner ved navn Mini-makeover denne gang over temaet #DIY – Do It Yourself. Sadolin vil forsat inspirere till gør-det-selv-projekter - til at vove at prøve ny farver, tekniker og trends. Mange vil gerne friske hjemmet op, men er bekymret for at det skal blive dyrt, for tidskrævende og for svært. Nogen gange er det tilstrækkelig med et par spande maling, for at få et helt nyt rum. Eller til opfriskning af et lidt kedeligt møbel.

Denne gang har Sadolin givet nyt liv til en entré med den neutrale farve Rosy Mist, dramatisk Twilight og den kølige Frozen, som alle er farver som giver hjemmet en hyggelig og velkommen indgang, En stue har fået mere personlig karakter efter at en endevæg er malet med farverne Frozen og Nordic Beach, som giver tiltrækkelig forandring fra det hvide og alligevel gør rummet lyst og roligt. Sidst, men ikke mindst, har Sadolin leget med den varme røde Midnight Sun, livlige Peach Passion og friske French Pink i et børneværelse som passer både til datteren og sønnen.

Sammen med den internationale blogger og DIY-ekspert @monsterscircus har Sadolin sammensat lidt ekstra inspiration til dine projekter, og du får flere fine bedste DIY-tips. Alt dette for at opmuntre til selv at forsøge at gøre hverdagen lidt smukkere med få, enkle men kraftfulde midler.

En farvekollektion som giver plads til kreativitet.
Forårets farvekollektion fra Sadolin består af otte smukke farver, som er nøje udvalgt udfra trends i hele verden, både indenfor indretning og mode. Farverne komplementerer hinanden smukt, så du nemt kan matche flere farver i et værelse med et rigtig flot helhedsindtryk.

Med vores praktiske farvelægnings-app Sadolin Visualizer kan du teste og opleve farverne digitalt på væggene i dit eget hjem, inden du beslutter dig for at male med dem.

Alla Sadolins trendfarver kan fås både til vægge og indendørs træværk.

Sadolins hjemmesidefinder du endnu mere materiale og tydelige instruktioner, som kan hjælpe dig til at gøre dit eget hjemmeprojekt til virkelighed. Der findes desuden gode tips, råd og vejledning til maling generelt.

Kampagnen lanceres i butikkerne fra og med den 6. februar 2017.

__________________________________________________________________________________

For farveprøver og yderligere information venligst kontakt: Linea Hertzberg, Marketing Koordinator, Sadolin Danmark, +45 61 18 95 79linea.hertzberg@akzonobel.com

• diy

Sadolin er en del af AkzoNobel, en førende global malingsvirksomhed samt en stor producent af specialkemikalier, som leverer farve og overfladebeskyttelse til virksomheder og forbrugere over hele verden, som vigtige dagligdags produkter.

Vores innovative produkter bærer på en stolt historie og er skabt til at gøre livet lettere for folk i en verden i hastig udvikling. Vi rangeres tilbagevendende som en leder i bæredygtighed indenfor vores branche, og har en passion for at tilføre byer og levende samfund en farverig og sikker verden, hvor livet bliver bedre pga. vores indsats.