Indret dit hjem med den rigtige maling 2018

Den rigtige maling og den rigtige farve

Sadolin vil gøre det lettere for dig at vælge den rigtige maling. Hvert rum har sit helt eget behov. I entréen, køkkenet og i børneværelset udsættes væggene for hverdagens fedtede fingre, mudrede sko og passioneret madlavning. I disse rum er en væg der kan tørres af at foretrække. Det skal dog ikke gå ud over stilen – selvfølgelig skal børneværelset også have smukke vægge. I soveværelset og stuen, må væggene derimod gerne være behageligt matte og stilfulde. Ligegyldig hvad du har behov for, så har Sadolin en maling til dine vægge. Sadolin giver dig smukke vægge i alle rum.

En farvekollektion som giver plads til kreativitet
Sadolins trendfarver 2018 udgår fra tydelige trends indenfor boligindretningen 2018. Farverne har en fin balance mellem varmt og koldt, dæmpet og friskt, lyst og mørkt. I år vil vi også male og indrette vores hjem med farver som går tone-i-tone. Prøv selv f.eks. ved at male vægge, lister og møbler i samme rum med Sadolins tre kollektionsfarver; Heavenly Grey, Dusty Blue og Starry Night. rum

Sadolin teamet giver dig lidt ekstra inspiration til dine male-projekter. Du bliver guidet til det rigtige valg af maling og får flere gode tips til fine farver til hjemmets forskellige rum. Alt for at opmuntre dig til at forsøge med dine egne male-projekter og for at gøre hverdagen både enklere og smukkere. Forny dit hjem med den rigtige maling. Og den rigtige farve.

­_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Alle Sadolins trendfarver kan fåes både til vægge og træværk indendørs.

Læs mere om kampagnen på Sadolins hjemmeside www.sadolin.dk. Her finder du også tips, råd og vejledning til maling generelt. Kampagnen er i butikkkerne fra og med marts måned 2018, uge 10.

For farvechips eller mere information, venligst kontakt:

Linea Hertzberg, Brand Manager Activation, tel: +45 6118 9579
e-post: linea.hertzberg@akzonobel.com

• sadolindanmark
  • trendfarver
  • 2018
  • indret med farver
  • fornydithjem
  • maling
  • trends
  • vægmaling

Sadolin er en del af AkzoNobel, som er verdens største producent af maling og en af de førende producenter af specialkemikalier, byggelim og limsystemer. Vi bringer innovative produkter til virksomheder og forbrugere verden over og brænder for at udvikle bæredygtige løsninger til vores kunder.

Vi er et Globalt Fortune 500-selskab og rangeres regelmæssigt som et af de ledende selskaber på Dow Jones Sustainability Index.

Vores mission er at skabe mere kreativitet og farveglæde i folks tilværelse - Adding colour to peoples lives!