Sadolin i et inspirerende farvesamarbejde med Prettypegs.com

Forståelse for at farve og lidt fantasi kan forandre rigtig meget – uden at det behøver at sprænge budgettet – har lagt grunden til et spændende samarbejde mellem Sadolin og Prettpegs.com. Ved at lade kunderne vælge møbelben der kan byttes ud, i farver fra Sadolins forårskollektion, viser de to virksomheder hvor enkelt det er at forandre med maling.

Har du lyst til at lave en mini-makeover her til foråret? Så skulle du tjekke lanceringen af kollektionen ”Raw” fra Prettypegs.com i samarbejde med Sadolin. En helt ny serie af ubehandlede møbelben vil blive solgt sammen med maling fra Sadolins forårskollektion. Møbelbenenes design fås i mange forskellige varianter og du vælger farven til dine ben blandt spændende nuancer, fra blide lyse farver til dramatiske mørke.

– Der er mange der gerne vil forandre lidt i deres hjem, men som hverken har lyst eller råd til at udskifte et helt møbelment. Vi vil vise enkle løsninger, som Sadolin står for og som vores kunder bliver inspireret af. Sammen med Prettypegs.com har vi fundet en mulighed for at skabe en stor forandring med små midler, siger Kamilla Forshell, Brand Manager hos Sadolin.

Møbelbenene sælges sammen med maling og man har mulighed for at vælge mellem otte kampagne farver; Apple Blossom, Calm Green, Bloom, Dessert Sky, Powder Blue, Deep Purple, Foggy Blue och Coffee Bean. Farverne er udvalgt af Sadolins farveeksperter og passer både til en vovet og meget personlig indretning, samt til et mere klassisk hjem som søger en lille forandring. Farverne kan matches smukt sammen og komplementerer guld og messing rigtig godt.

Så enkelt forandrer du med maling:

• Prettypegs RAW-kollektionen har ikke brug for at blive slebet inden de skal males (hvis du maler andre møbler som allerede er malet eller lakeret, skal overfladen slibes først for at malingen kan hæfte ordentlilgt. Evt. slibestøv skal tørres væk.
  • Grundmal dine Prettypegs-ben med Sadolin Grunder træ.
  • Mal to gange med Sadolin Træ og metalmaling i din valgte farve. Sadolin Træ og Metalmaling 0,5 L fås i glans 15 halvmat og glans 40 halvblank.

Fra den 27 januar 2016 kan møbelbenene købes sammen med maling på prettypegs.com i et begrænset oplag. Priser fra 399,00 dkk.

Læs mere om farvesamarbejdet, kampagnen og se kollektionsfarverne på sadolin.dk og i Sadolins inspirationsbrochure: ”Mini-makeover”. Kampagnen starter i butikkerne fra og med 25. januar 2016.

For farveprøver eller mere information kontakt:

Linea Hertzberg, Marketing Koordinator på Sadolin, tlf.:+45 6118 9579.linea.hertzberg@akzonobel.com

• indret med farver
  • prettypegs
  • møbelben
  • maling
  • trends

Sadolin er en del af AkzoNobel, som er verdens største producent af maling og en af de førende producenter af specialkemikalier, byggelim og limsystemer. Vi bringer innovative produkter til virksomheder og forbrugere verden over og brænder for at udvikle bæredygtige løsninger til vores kunder.

Vi er et Globalt Fortune 500-selskab og rangeres regelmæssigt som et af de ledende selskaber på Dow Jones Sustainability Index.

Vores mission er at skabe mere kreativitet og farveglæde i folks tilværelse - Adding colour to peoples lives!