Saint-Gobain Abrasives vinder Årets Presserum 2012

Saint-Gobain Abrasives vinder Årets Presserum 2012

Saint-Gobain Abrasives er blevet tildelt udmærkelsen ”Årets Presserum 2012” i kategorien ”Årets Globetrotter” for den virksomhed som har fleste presserum på flere sprog. Saint-Gobain Abrasives har i dag presserum på svensk, norsk, dansk, hollandsk, finsk.

Konkurrencen arrangeres af MyNewsdesk og sigter med at belønne de virksomheder og organisationer som med sit presserum viser nytænkning og kreativitet indenfor digital PR. MyNewsdesk er en platform som publicerer mere end 5.000 presserum i dag.

Juryen sagde:

”Denne internationale virksomhed har på en innovativ måde anvendt sine forskellige internationale presserum for at nå ud med deres varemærker og virksomhedsnyheder på et globalt marked”

”Vi er naturligvis meget stolte og glade over udmærkelsen ”Årets Globetrotter” siger Birgitte Ekmann fra Saint-Gobain Abrasives A/S. ”Vi har anvendt MyNewsdesk i flere år til publicering af danske pressemeddelelser og synes det er et meget nemt og effektivt værktøj. Vores positive erfaringer har ført til, at vi nu har flere presserum på forskellige sprog.

Saint-Gobain Abrasives vandt ”Årets Presserum”, i kategorien ”Bedste Internationale Presserum” år 2011

MyNewsdesk har lanceret ”MyNewsdesk Hall of Fame” hvor de seneste års vindere og nominerede virksomheder Årets Presserum præsenteres.

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.