ISOVER nomineret til årets virksomhed

ISOVER er en af tre nominerede til ”årets virksomhed” ved Business Koldings årlige fejring af kommunens virksomheder. Nomineringen bunder i ISOVERs arbejde med sikkerhed på arbejdspladsen og fokus på medarbejdernes trivsel, såvel som på fokus på bæredygtighed i både produktion og produkternes anvendelse.

”Vi er meget stolte over at være nomineret. For os, ligesom det er tilfældet hos vores søsterselskaber i Saint-Gobain, er respekten for både det enkelte menneske og for miljøet en grundlæggende del af den måde vi driver forretning på - både i markedet og internt hos medarbejderne, som gør en kæmpe indsats hver eneste dag. Og det, at nogen udefra anerkender os for den indsats, betyder rigtigt meget,” siger Jesper Knudsen, Fabrikschef for ISOVER i Vamdrup.

De øvrige nominerede til ”Årets virksomhed” er Easy Food og Georg Jensen Damask. Hvem af de tre, der bliver den lykkelige vinder, bliver afgjort ved Business Koldings AWARD’19, der løber af stablen 28/2.

• bæredygtighed
  • isover