Børge Bull går på pension og trækker sig samtidig fra Samhandels bestyrelse, hvor han har siddet siden 2008, senest som næstformand.

Børge Bull takker af efter 12 år i Samhandels bestyrelse

Efter 23 gode år som vært på Danhostel Esbjerg har Børge Bull valgt at gå på pension og trækker sig derfor fra Samhandels bestyrelse.

Børge Bull har siddet i Samhandels bestyrelse siden 2008, og har siden 2013 været næstformand. Børge Bull har været med fra Samhandels spæde start, og har med sin store viden om branchen været med til at transformere Samhandel til den førende indkøbsforening inden for Horeca-Branchen.

Samhandel takker Børge Bull for det kæmpe arbejde og de mange timer han har lagt i Samhandel, og vi ønsker ham held og lykke med hans nye tilværelse.

For yderligere oplysninger kontakt venligst CEO hos Samhandel, Torben Serritslev på tlf. nr. 7870 7777.