Ejerne af Café KC i Struer, Belinda og Bo Falk Knudsen, glæder sig over samarbejdet med Samhandel, som giver dem endnu mere tid til at udvikle deres forretning og servicere deres gæster.

Café KC i Struer bliver en del af Samhandel

Café KC i Struer har indgået partnerskab med Samhandel omkring outsourcing af deres indkøb. Dermed får Café KC frigivet tid til at fokusere 100% på egne kerneområder, nemlig cafe-drift.

Belinda og Bo Falk Knudsen overtog Café KC den 1. oktober 2019. Belinda og Bo er et erfarent restauratørpar. I 16 år drev de Den Glade Pingvin i Struer, og i 2017 var de med til at etablere Værftet - Café og Restaurant på havnen i Struer.

Siden 2017 har Bo været tilbage i sit oprindelige fag som tømrer og Belinda kommer fra en stilling som restaurantchef på Brasseri Schous på Grand Hotel i Struer. ”Vi har længe haft lyst til at komme i gang igen, så da Kirstine Christensen, Café KC´s tidligere ejer, spurgte, om vi var interesserede, takkede vi straks ja,” siger Bo Falk Knudsen.

Café KC ligger midt på gågaden i Struer og er det ideelle frokoststed for dig, som trænger til en pause på en lang arbejdsdag eller en forfriskning, når du er ude at shoppe.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotel, Smal Danish Hotels, First Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Nordic Choice Hotels samt op mod 100 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over. Med en indkøbsvolumen, der i år anslås at ramme 800 mio. kr., sikrer Samhandel sine leverandører og medlemmer gode forretningsbetingelser.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Café KC træder ind i et samarbejde, der vil give dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 350 medlemmer fordelt på hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Café KC velkommen som medlem i indkøbsforeningen.

For yderligere information kontakt venligst Ejer af Café KC, Bo Knudsen, på tlf. 49 700 800 eller CEO hos Indkøbsforeningen Samhandel, Torben Serritslev, på tlf. 226 72 226.