Samhandel glæder sig over at kunne byde Hotel Baltic på Sydals velkommen som medlem i indkøbsforeningnen.

Hotel Baltic er nu en del af Samhandel

Hotel Baltic har indgået partnerskab med Samhandel omkring outsourcing af deres indkøb. Dermed får Hotel Baltic frigivet tid til at fokusere 100% på egne kerneområder.

Birgit Kilde og Søren Sejersen har pr. 1. januar 2021 overtaget forpagtningen af Hotel Baltic. Birgit og Søren har tidligere været forpagtere for Samhandels medlem, Danhostel Sønderborg City, og har derfor indgående kendskab til Samhandel.

Hotel Baltic er bygget i 1875 og er beliggende på den højtliggende grund, med den fantastiske panoramaudsigt over Kegnæs Bugten på Sydals, kun 7 km fra Sønderborg centrum. Med sans for detaljen og stor respekt for historien, er Hotel Baltic nænsomt blevet renoveret igennem årenene, senest i 2017, således at hotellet har bevaret sit oprindelige historiske udseende.

Hotellet råder over 17 værelser og 2 suiter, som alle er renoveret i 2017 og er smagfuldt indrettet med antikke møbler og eget badeværelse. Desuden har hotellet de perfekte rammer til både større og mindre selskaber. Hotellet omkranses af en smuk have med terrasse hvor udsigten og køkkenets fristelser kan nydes.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Hotel Baltic træder ind i et samarbejde, der vil give dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 350 medlemmer fordelt på hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Hotel Baltic velkommen.

For yderligere information kontakt venligst forpagter Birgit Misser Kilde hos Hotel Baltic på tlf. 26 11 22 76 eller adm. direktør Torben Serritslev hos Samhandel på tlf. 226 72 226.