Hotel Ny Hattenæs i Silkeborg har indgået partnerskab med Indkøbsforeningen Samhandel omkring optimering af deres indkøb.

Hotel Ny Hattenæs er nu en del af Samhandel

Hotel Ny Hattenæs har indgået partnerskab med Samhandel omkring optimering af deres indkøb. Dermed får hotellet frigjort tid og opnår et strammere greb om deres forretningsmæssige fokus- og kerneområder.

I over 125 år har Hotel Ny Hattenæs været et charmerende samlingssted midt i Silkeborgs fantastiske natur. I 2020 blev Ny Hattenæs opkøbt af de nuværende ejere, og efter en gennemgribende og nænsom restaurering, med respekt for de historiske detaljer, åbnede de officielt den 5. januar 2023.

Hotel Ny Hattenæs er et meget hyggeligt hotel med et højt serviceniveau. Hotellet har 14 nyrenoverede værelser samt gode og hyggelige faciliteter til møder og private fester. Hotellets restaurant tager udgangspunkt i lokale producenter, som leverer friske råvarer til deres køkken. Restauranten byder på à la carte, lette frokostretter eller blot en kop kaffe med udsigt til søen.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotel, Small Danish Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Go Hotels, Nordic Choice Hotels samt godt 200 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Hotel Ny Hattenæs træder ind i et samarbejde, der vil give dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 370 medlemmer fordelt på hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Hotel Ny Hattenæs velkommen.

For yderligere information kontakt venligst Rikke Bøndergaard fra Hotel Ny Hattenæs på: rb@nyhattenaes.com eller Torben Serritslev, CEO hos Samhandel, på: ts@samhandel.dk.