Hotel Sandvig Havn og deres tilhørende cafe, Dideriks Veranda, har indgået partnerskab med Samhandel omkring optimering af deres indkøb.

Hotel Sandvig Havn og Dideriks Veranda er nu en del af Samhandel

Hotel Sandvig Havn og deres tilhørende cafe, Dideriks Veranda har indgået partnerskab med Samhandel omkring optimering af deres indkøb. Dermed får de frigjort tid og opnår et strammere greb om deres forretningsmæssige fokus- og kerneområder.

Hotel Sandvig Havn er et hyggeligt badehotel beliggende lige ud mod den lille fiske- og lystbådehavn i Sandvig. Kun 200 meter fra hotellet ligger den dejlige Sandvig badestrand og naturparken Hammerknuden, hvor Hammershus, nordens største borgruin, tårnende højt på klippen.

Hotellet med havudsigt byder på 20 værelser samt 11 ferielejligheder, der både i stuen samt på 1. og 2. sal har en fantastisk udsigt til havet og klipperne.

I forlængelse af hotellet ligger den hyggelige café og butik, Dideriks Veranda, hvor du blandt andet kan købe lækker buffet, friskpressede juicer, øl, vand og varme drikke. Der ud over kan du i butikken købe brugskunst, delikatesser, beklædning og andre fine artikler.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotel, Small Danish Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Go Hotels, Nordic Choice Hotels samt godt 200 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Hotel Sandvig Havn og Dideriks Veranda træder ind i et samarbejde, der giver dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 350 medlemmer fordelt over hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Hotel Sandvig Havn og Dideriks Veranda velkommen.

For yderligere information kontakt venligst Kjeld eller Lene Hammer på tlf. 56 48 03 01 eller adm. direktør / CEO Torben Serritslev, Samhandel på tlf. 33 60 45 05.