Bramdrupdam Sports- og Mødecenter indgår samarbejde med Indkøbsforeningen Samhandel omkring outsourcing af indkøb og får dermed adgang til Samhandels favorable aftaler med nogle af landets bedste leverandører.

Samhandel fortsætter vækst og indgår nyt samarbejde

Bramdrupdam Sports- og Mødecenter har valgt at indgå samarbejde med Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a omkring outsourcing af indkøb.

Bramdrupdam Sports- og Mødecenter har valgt at indgå et partnerskab med Samhandel, der optimerer fokus på de processer, som er virksomhedernes kerneområder. For Bramdrupdam Sports- og Mødecenter betyder det, et øget fokus på at sikre deres kunder en kvalitativ sikker løsning inden for deres kerneområde, som spænder vidt fra sportsarrangementer til diverse events, private fester og konferencer.

Bramdrupdam Sports- & Mødecenter er i dag et alsidigt og livligt kulturcentrum med rammer og faciliteter til idræt, erhvervsmøder, messer, konferencer, oplevelser, events og private fester.

Bramdrupdam Sports- & Mødecenter er placeret midt i Kolding med kun få minutters kørsel til motorvej E45 og Kolding centrum. Bramdrupdam Hallerne består af en opvisningshal med 915 siddepladser, en træningshal, 240 m2 sal, 8 mødelokaler, eget køkken, stort parkeringsareal, tennisbaner, fodboldbaner og grønt areal.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotels, Small Danish Hotels, First Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Nordic Choice Hotels, Kølpin Hotels, Gist & Vist samt op mod 100 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over. Med en indkøbsvolumen, der i år anslås at ramme 800 mio., sikrer Samhandel sine leverandører og medlemmer gode forretningsbetingelser.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, som vil sikre, at Bramdrupdam Sports- & Mødecenter træder ind i et samarbejde, der giver dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har mere end 320 medlemmer fordelt på hele landet, vækster for tiden betragteligt.

I Samhandel glæder man sig over at byde velkommen til Bramdrupdam Sports- og Mødecenter.

For yderligere information kontakt venligst centerleder Steffen Nikolajsen fra Bramdrupdam Sports- og Mødecenter på 75 51 81 11 eller adm. direktør for Samhandel, Torben Serritslev, på 226 72 226.