Samhandel opruster med stærke profiler på personalefronten

Samhandel opruster med stærke profiler på personalefronten

Indkøbsforeningen Samhandel har pr. 1. maj 2019 ansat Christer Bergqvist som regionschef for alle østvendte aktiviteter og Sten Bang som regionschef for alle aktiviteter i Sydjylland og på Fyn. Det betyder samtidig, at Trine Isø bliver regionschef for Midt- og Nordjylland.

Christer Bergqvist og Sten Bang har begge en baggrund indenfor HoReCa-branchen. Christer har en Bachelor i Hotel management og økonomi. Han har desuden arbejdet fire år ved Scandic, fire år ved Copenhagen Admiral Hotel og fem år ved Quality Hotel Marina. Senest har Christer været ansat ved Apodan, der leverer sundhedsfagligt udstyr og desinfektionsudstyr. Christer bor i Kokkedal med sin kone og deres søn på 11 år. Han bruger fritiden på lidt løb og golf, som han tidligere har dyrket på eliteniveau.

Sten Bang kommer fra DGI Huset Vejle, hvor han var ansat som F&B Manager. Gennem sit job hos DGI Huset Vejle har han opnået stor praktisk erfaring med Samhandel og har siden marts 2018 været first mover på Samhandels indkøbsplatform, Collector. Sten har løbende suppleret de praktiske erfaringer med en lederuddannelse hos Asnæs og Vangstrup. Endvidere har Sten været selvstændig i seks år, hvor han var medejer af to hoteldriftselskaber samt været 2,5 år hos Siemens i Brande som Canteen Manager. Sten bor i Grindsted med sin kone og deres to døtre på 12 og 14 år. Fritiden bruger han på frivilligt arbejde, løb, cykling og jagt samt deltagelse på det lokale herregymnastikhold.

Christer og Sten skal primært være koblingen mellem Samhandels medlemmer og Samhandel.

Samhandel byder Christer og Sten velkommen og ser frem til samarbejdet.