Alle gode gange fire: Samlino.dk sammenligner nu ulykkesforsikringer

Danmarks største sammenligningstjeneste udvider med det fjerde forsikringsprodukt – nu kan danskerne sammenligne forsikringsselskabernes ulykkesforsikringer.

Selvom en ulykke kommer sjældent, så er det altid rart at være forsvarligt dækket. Sammenligningsportalen, Samlino.dk, udvider endnu engang deres produktsortiment, så du kan tilføje endnu et pristjek til listen. Det er ulykkesforsikring, der er det nye sammenligningsprodukt hos Samlino.dk.

Det hele startede med bilforsikring og for nogle måneder siden tilføjede Samlino.dk både indbo- og husforsikring til produktlisten. Og nu er det fjerde forsikringsprodukt på listen. Derudover kan du sammenligne bredbånd, mobilabonnementer, streaming, a-kasser og en lang række låneprodukter – heriblandt samlelån, lån og forbrugslån.

Samlino.dk’s administrerende direktør, Erik Kofoed, er glad for at kunne tilføje ulykkesforsikring til sammenligningstjenesten, som han kalder for det fjerde ben på forsikringsstolen.

”Vi føler nu, at vi dækker de fire vigtigste hjørner af forsikringspakken med tilføjelsen af ulykkesforsikring. Det er på mange måder det fjerde ben, som vi sætter på vores forsikringsstol”, siger han og fortsætter:

”Målet har hele tiden været at give danskerne gennemsigtighed på markedet, så det er med stolthed, at vi kan tilbyde sammenligning af ulykkesforsikringer nu. Det er dermed muligt for danskerne at få en samlet pris på forsikringerne og derved få en rabat ved at samle både bil-, indbo-, hus- og ulykkesforsikring.”

Fremgangen spejler også af på antallet af udbydere på Samlino.dk. I den seneste periode er der blevet tilføjet nye udbydere, så folk nu har flere udbydere at sammenligne med. Danskerne kan indhente og sammenligne tilbud fra Undo, der kommer med et konkurrence- og prisstærkt produkt. Ferratum Bank er nu at finde blandt låneudbyderne på siden, der slår sig på at tilbyde ansvarlige lån.

• Økonomi, finans

• forsikring
  • ulykkesforsikring

Samlino.dk er en uvildig sammenligningsportal, hvis formål er at hjælpe den danske befolkning med at spare så mange penge som muligt på ydelser såsom bredbånd, mobilabonnement, a-kasse, forsikringer, lån og så videre.

Herudover bestræber Samlino.dk sig på at levere finansielt indhold på sin blog, hvilket bærer præg af aktualitet samt kvalitet.

Rune Lysdahl Sørensen

Pressekontakt Forsikring +4540568808