Gå til indhold
Samsungs nye Galaxy S22-serie og Galaxy Tab S8-serie er nu tilgængelige i de danske butikker

Pressemeddelelse -

København den 25. februar 2022 - Under Samsungs Unpacked-event tidligere på måneden præsenterede Samsung deres seneste innovationer i form af Galaxy S22-serien og Galaxy Tab S8-serien. Fra og med i dag er samtlige modeller tilgængelige hos udvalgte forhandlere

Galaxy S22-serien

I forbindelse med Unpacked for et par uger siden præsenterede Samsung sin nye S22-serie i form af tre nye telefoner – Galaxy S22, S22+ og S22 Ultra. Galaxy S22-serien er skabt til at tage kameraoplevelsen til næste niveau, blandt andet gennem seriens revolutionerende nye nattefotografi-funktioner (Nightography).

Galaxy S22 Ultra har ikke kun Samsungs mest kraftfulde kamera, men er også det smarteste. Galaxy S22 Ultra er spækket med nye AI-funktioner som portrættilstand og andre intelligente kamerafunktioner. For at sætte en ny standard for premium-modeller kombinerer Galaxy S22 Ultra det bedste fra Note-seriens uovertrufne kraft og det bedste kamera og ydeevne fra S-serien.

"Hos Samsung arbejder vi målrettet på konstant at hæve barren for vores premium-telefoner, og det er S22-serien bestemt et resultat af. Vi ser frem til, at vores brugere kan prøve disse fantastiske nye telefoner og det glæder mig, at S22-serien fra i dag kan købes i butikkerne", siger Claus Holm som er landechef for Samsung i Danmark.

Pris og tilgængelighed

Samsung Galaxy S22, S22+ og S22 Ultra vil være tilgængelig fra og med i dag hos udvalgte forhandlere og på Samsung.com.

Samsung Galaxy S22 har en vejledende pris fra 6699 DKK
    Samsung Galaxy S22+ har en vejledende pris fra 8299 DKK
    Samsung Galaxy S22 Ultra har en vejledende pris fra 9899 DKK

Galaxy Tab S8-serien

I dag er vi afhængige af tablets mere end nogensinde, når det kommer til videoopkald og streaming. Galaxy Tab S8-serien består af Galaxy Tab S8, Tab S8+ og Tab S8 Ultra, som alle tilbyder en forbedret videooplevelse og forbedrede multitasking-funktioner med smarte løsninger til at arbejde med flere apps samtidigt[1]. Uanset om du vil udforske din kunstneriske side, spille, skrive, surfe eller gøre det hele på én gang, så er Galaxy Tab S8-serien det rigtige valg.

Galaxy Tab S8 Ultra tilbyder en unik oplevelse med sin store 14,6-tommer Super AMOLED-skærm og 120Hz opdateringshastighed. Den har en tynd ramme for at give en maksimal skærmoplevelse, og displayet rummer det tyndeste, letteste og stærkeste design, Samsung hidtil har tilbudt. Den er beskyttet af en Armor Aluminium-ramme, der er over 30 % mere ridsefast og 40 % mindre tilbøjelig til at bøje end sin forgænger.

"En af tablettens vigtigste funktioner er skærmen og den har vi hos Samsung taget til et nyt niveau ved at præsentere Galaxy Tab S8 serien, og frem for alt Tab S8 Ultra, som tilbyder alt det ekstra. Det føles godt at vores kunder endelig kan nyde disse fantastiske tablets", siger Claus Holm.

Pris og tilgængelighed

Samsung Galaxy Tab S8, S8+ og S8 Ultra vil være tilgængelig fra og med i dag hos udvalgte forhandlere og på Samsung.com.

Samsung Galaxy Tab S8 har en vejledende pris fra 5999 DKK
      Samsung Galaxy Tab S8+ har en vejledende pris fra 7599 DKK
      Samsung Galaxy Tab S8 Ultra har en vejledende pris fra 9299 DKK

[1] Nogle programmer understøtter muligvis ikke denne funktion