Allan Kofoed er ansat i stillingen som Services & Support Partner hos SAP

Allan Kofoed, 51, er ansat hos software virksomheden SAP Danmark A/S som Services & Support Partner med fokus indenfor Digital Transformation. Allan har en kandidat i Business Administration & Computer Science fra Copenhagen Business School, og bidrager med mere end 25 års ERP- og IT erfaring til SAP, senest i rollen som Director for SAP Competence Center hos Nilfisk. Allan bor på Frederiksberg.

SAP er verdens førende leverandør af virksomhedssoftware og hjælper virksomheder af alle størrelser og fra alle brancher med bedre forretningsstyring. Fra forvaltning til bestyrelseslokalet, lager til butik, desktop til mobile enheder – gør SAP mennesker og organisationer bedre i stand til at samarbejde og benytte forretningsmæssige informationer mere effektivt for at være længder foran konkurrenterne. SAP applikationer og services gør det muligt for mere end 378 000 kunder i over 180 lande at optræde professionelt, tilpasse sig løbende og til at udbygge forretningen på en bæredygtig måde. For mere information, se www.sap.com/denmark.

• Data, Telekommunikation, IT

• sap experience center copenhagen
  • sap danmark
  • digital transformation