SAPs partnere får fri adgang til SAP Cloud Platform

SAP tilbyder nu fri adgang for sine partnere til SAPs platform i skyen, SAP Cloud Platform. Den åbne PaaS-platform (Platform as a Service) giver mulighed for at videreudvikle og integrere tjenester og applikationer baseret på eksisterende SAP-løsninger.

”Ved at tage vores partnere med i skyen gør vi det samtidig også lettere for deres kunder at foretage samme rejse. Nu får de adgang til alt på cloud platformen og det kommer til at hjælpe dem med hurtigere at kunne at udvikle applikationer som deres kunder efterspørger” siger Karima Johansson, SAP Nordic Partner Director.

På SAP Cloud Platform har partnerne adgang til over 100 cloud-baserede løsninger og hele økosystemet har over 150 millioner abonnenter. Over 3,700 SAP partnere er allerede en aktiv del af SAPs cloud strategi. En SAP partner kan også sælge sine egne løsninger via SAP App Center, hvor der pt. er over 1,600 apps fra +1,100 SAP partnere til rådighed.

Klik her for at læse hele pressemeddelelsen på engelsk

Klik her for at prøve SAP Cloud Platform gratis

• Data, Telekommunikation, IT

• cloud
  • sap app center
  • sap partner
  • karima johansson
  • paas
  • sap cloud platform

Som cloud virksomheden drevet af SAP HANA® er SAP verdens førende leverandør af forretningssoftware og hjælper virksomheder af alle størrelser og fra alle brancher med at køre bedst muligt: 77% af al verdens transaktionsomsætning rører et SAP system. Vores maskinlæring, tingenes internet (IoT) og avancerede dataanalytiske teknologier hjælper vores kunder med at blive intelligente virksomheder. SAP gør mennesker og organisationer bedre i stand til at samarbejde og benytte dyb forretningsmæssig indsigt mere effektivt så forspringet til konkurrenterne bevares. Vi forenkler teknologi for virksomheder, så de kan forbruge vores software som de vil – uden afbrydelse. Vores væg-til-væg portefølje af applikationer og tjenester gør det muligt for mere end 413.000 private og offentlige kunder at drive en rentabel forretning, tilpasse sig løbende og gøre en forskel. Med et globalt netværk af kunder, partnere, medarbejdere og ledende eksperter hjælper SAP verden med at køre bedre og forbedre folks liv. For mere information, besøg www.sap.com/denmark.

Ellen Vig Nelausen

Pressekontakt Nordic Communications Manager +45 2923 3234

Pressekontakt Director Communications, Nordic & Baltic region Pressekontakt +46 (0)8 587 72798