Strong & Flexible

SATS efterårsnyhed – Strong & Flexible

Nu præsenterer SATS efterårets store træningsnyhed – Strong & Flexible. Træningsholdet har premiere i august i udvalgte SATS-centre og er et resultat af SATS Innovation Lab 2018.

Den 26. august er der premiere på efterårets store træningsnyhed hos SATS. Træningsholdet Strong & Flexible består af en kombination af styrke-, fleksibilitets- og balanceøvelser, som udfordrer deltageren inden for styrke, balance, fleksibilitet og smidighed ved hjælp af deltagerens egen kropsvægt.

Strong & Flexible er et resultat af SATS' årlige innovationsproces, SATS Innovation Lab, hvor SATS-medarbejdere, -medlemmer og eksterne kreatører har mulighed for at præsentere deres idéer til nye træningskoncepter og -hold. Idéen til Strong & Flexible blev præsenteret i løbet af 2018, og nu finder dette træningskoncept vej til holdplanen.

- Det høje engagement, som vi ser blandt vores medarbejdere og medlemmer, er noget, som vi ønsker at værne om. SATS ønsker at præsentere træningsnyheder, som stemmer overens med vores medlemmers behov samt træningstendenser fra resten af verden. Strong & Flexible er svar på de behov, som er blevet udtrykt af de af vores medlemmer, der ønsker at træne varieret og effektivt ved at kombinere forskellige typer træning på ét og det samme træningshold. Det bliver et fantastisk supplement til vores nuværende træningshold, siger Alexander Brochmann Myers, Product Director, SATS.

I forbindelse med at SATS skulle navngive det nye træningshold, blev ca. 1500 medlemmer involveret i at finde frem til et navn til efterårsnyheden. Det vindende navn ”Strong & Flexible” modtog mere end 50 % af stemmerne. Du finder flere oplysninger om det nye træningshold her.

Strong & Flexible vil dog ikke være det eneste træningshold, der vil blive tilføjet til holdplanen i Danmark. Tidligere på året blev Crosstraining, Bootylicious, Pure Strength og Prformance introduceret og taget rigtig godt imod. Derfor har SATS nu besluttet sig for at udrulle disse træningshold i flere centre over hele landet. Der er noget for enhver, da de hver især omfavner forskellige træningsområder.

SATS Innovation Lab vil i 2019 blive gennemført mellem d. 19. september og d. 11. oktober i København, Stockholm, Helsinki og Oslo med henblik på at finde frem til det kommende års træningsnyheder. SATS præsenterer træningsnyheder tre gange om året: i januar, april og august.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger, bedes du kontakte:
Malin Selander, Head of Communication & PR SATS
malin.selander@sats.se +46 70 4264006

• SATS er en del af SATSGROUP som ejes af Altor (51 %) og TryghedsGruppen (49 %). SATSGROUP omfatter mærkevarer såsom SATS, ELIXIA, Fresh Fitness, HiYoga, Balance og Metropolis.