Ny shoppingbillet fra Scandlines giver fuld valuta for pengene

Scandlines lancerer nu en ny shoppingbillet, som skal tiltrække indkøbslystne danskere til
Border Shop i Puttgarden. Den nye endagsbillet, der gælder på udvalgte afgange i hele januar, koster 250 kroner og ledsages af en værdikupon på samme beløb, der kan anvendes til shopping og spisning på hjemrejsen.

Rederiet Scandlines tager hul på det nye år med lanceringen af en ny shoppingbillet, der skal tiltrække danske rejsende til overfarten Rødby-Puttgarden for at besøge den 8.000 kvadratmeter store Border Shop syd for grænsen.

Den nye endagsbillet, som gælder på udvalgte afgange i hele januar, koster 250 kroner og inkluderer en værdikupon på tilsvarende 250 kroner, som kan anvendes til shopping og spisning om bord på hjemrejsen, hvis check-in i Puttgarden sker inden for tre timer efter afgang fra Rødby.

”Jul og nytår er en dyr fornøjelse for de fleste, og januar står i udsalgets tegn, hvilket vi gerne vil imødekomme med den nye shoppingbillet. Vi kan mærke, at flere og flere danskere får øjnene op for kombinationen af en afslappende tur til søs og prisbillig shopping, hvilket vi gerne vil stimulere med nye og attraktive tilbud, fortæller Brian L. Hansen, Product Manager hos Scandlines.

Shoppingbilletten gælder til og med 31. januar på udvalgte afgange fra Rødby til Puttgarden. Mandag på afgange klokken 12.45-18.45, tirsdag-onsdag klokken 05.15-18.45 og torsdag klokken 05.15-11.45. Billetten kan bestilles online på www.scandlines.dk, via Scandlines’ servicecenter på telefon 33 15 15 15 eller direkte ved havnen i Rødby.