Flot Scania R 650 til Alex Jensen Transport ApS

Alex Jensen Transport ApS har fået leveret en flot Scania R 650, der er opbygget med Hiab 262 EP-5 CD kran og CLF 425S-3W wirehejs med 3-vejs tip. Der følger fjernbetjening til tip, hejs og pendellad og bakkamera, så betjeningen er så nem som muligt.

Det praktiske CR20N førerhus er udstyret med alt, hvad hjertet begærer - lige fra Driver+ pakke, V8 læderpakke og premium sæder med ventilation og varme til læderrat og elektrisk opvarmede og justerbare spejle. Derudover indeholder kabinen også køleskab, kaffemaskine, klimaanlæg og oliefyr med start via App. Der er også installeret infotainment pakke, premium DAB radio med Apple Car Play, navigation og Bluetooth.

Som prikken over i’et er den flotte Scania R 650 spækket med den nyeste teknologi og har Opticruise automatgear, retarder og adaptiv fartpilot med Active Prediction. Derudover er der tilkøbt LED-lyspakke, trykluftpistol, LDW kørebaneadvarsel og AEB avanceret nødbremse funktion.

Alex Jensen Transport ApS har atter engang valgt at tilkøbe Scanias 7 års R&M reparations aftale, samt Scanias overførsel af tacografdata via Communicator 300 boks. Derudover er bilen finansieret og forsikret igennem Scanias eget finansieringsselskab, Scania Finans og Scania Lastbilforsikring. Da sikkerheden er i højsædet har Alex tilkøbt Scanias nye totalskade-forsikring, GAP.

Scania-kontakter:

Lastbilsælger: Ernst Bjerregaard Larsen, tlf.: 25 51 96 05