Ny Scania til Jimmi Bjerregaard Rasmussen

Salgskonsulent Dennis Knudsen fra Scania i Fredericia har leveret sin første Scania. Ejeren af den nye R 580 V8 hedder Jimmi Bjerregaard Rasmussen og er vognmand i Fredericia.

Den nye Scania er en treakslet tandemtrækker, der er opbygget med kasser bag førerhuset til blokvognstransport, opadgående udstødninger bag førerhuset og fuld aluafdækning. I Highline-førerhuset har Jimmi valgt et omfattende originalt komfortudstyr med Scania Premium radio med navigation og Bluetooth og V8-læderkabine. Den nye Scania er endvidere udstyret med Alcoa Dura-Bright-alufælge, det automatiserede gearskiftesystem Opticruise, Retarder samt de tre sikkerhedssystemer: LDW, ACC og AEB.

Jimmi Bjerregaard Rasmussen har tilvalgt en Scania serviceaftale med udvidet reklamationsret baseret på Scanias nye koncept "Skræddersyet Service", som betyder at serviceeftersyn udføres efter behov og ikke efter antal km. Serviceinterval baseres på data, som sendes til Scania-værkstederne fra den i køretøjet monterede Scania Communicator boks.

Opbygning: MH Auto & Lastvogne ApS
Salgskonsulent: Dennis Knudsen