Økonomisk SCR motor til Dan-grit i Alslev

Ole Kristiansen fra Scania i Esbjerg har leveret en fin Scania R 450 (LA6x2MNB), som skal køre med tipsættevogn og tanktrailer. Ejeren er Dan-Grit A/S fra Alslev ved Varde.

Den nye Scania er opbygget hos Scania i Hammelev med hydraulik, dørkplade samt værktøjskasse på højre side af chassis'et.

Af udstyr kan nævnes, fuld luft affjedring, fuldautomatisk Opticruise, AEB samt LDW samt vores super økonomiske 450 hk SCR motor. Gearkassen er en GRSO905 og det nye R885 bagtøj.

Og ja, så er den nye Scania udstyret med en Scania Communicator. Dan-grit får hver uge tilsendt en rapport via e-mail, som viser bilens dieselforbrug - helt uden beregning. Det giver virksomheden en ide om, hvordan lastbilen bliver kørt og er samtidig en god mulighed for at opdage potentielle udfordringer tidligt og være i stand til at coache chaufførerne til mere økonomiske kørevaner.

Der er tegnet serviceaftale på bilen i 5 år.

Kontakt gerne Ole Kristiansen for mere information om lastbilen/opbygningen: + 45 2551 9433

• brændstoføkonomi
  • miljørigtig kørsel