Sparer op til 35.000 kr. med ny Scania V8'er

Med valget af en Scania R 580 Ecolution-lastbil forventes det, at vognmand Anders Sørensen vil opnå en besparelse i brændstoffet på op til 35.000 kr. om året og en reduktion i CO2-udslippet på 14 tons.

Da vognmand Anders Sørensen i Nørager skulle vælge ny lastbil faldt valget på en Scania R 580 6x2 med V8-motor. Da han allerede har erfaring med Ecolution by Scania-konceptet, valgte han også dette koncept til sin nye lastbil. Den, han har nu, kører nemlig fuldt tilfredsstillende og har bare i den seneste måned sparet ham for 940 liter brændstof i forhold til referencekøretøjet. Ecolution-løsningen er Scanias og markedets mest omfattende og effektive løsning til at reducere CO2-udledningen og udgiften til brændstof.

Den nye lastbil, en tre-akslet Scania R 580 Ecolution, er opbygget med hydraulik. Den erstatter en Scania R 500 Euro 5. På trods af forskellen i Euro-normen, er der en forventet besparelse på den nye lastbil på op til 35.000 kr. og en CO2-reduktion på mere end 14 tons.

Virksomheden Anders Sørensen kører godstransport, krankørsel samt kørsel med blokvogn. Den ny Scania skal køre med asfalt og maskiner i hele landet.

Med i handlen følger også en skræddersyet serviceaftale med otte års reklamationsret på drivlinen.

Kontakt for yderligere information

• Salg: Morten Brøcher, tlf. : +45 25 51 94 05 -
  • Serviceaftale- og reparationsaftale: Jens Ole Jakobsen, tlf.: +45 25 51 95 58
  • Opbygget: Scania i Århus.

• morten brøcher
  • anders sørensen