Ny Scania salgskonsulent til det Østjyske

Kasper Høegh Slotø (30) startede i januar som salgskonsulent hos Scania i Århus, hvorfra han dækker salget af nye og brugte Scania lastbiler til kunder i Østjylland.

Kasper er søn af en lastbilchauffør og har hele sit liv haft en tæt kontakt til transportbranchen. Han er uddannet mekanikerlærling hos Volvo, og har efter endt uddannelse begået sig som både mekaniker samt test- og salgskonsulent.

- Min største force er, at jeg kender branchen særdeles godt. Jeg er god til at sætte mig ind i både chaufførernes og vognmændenes behov og har en god forståelse for, hvad de har brug for, når de skal vælge lastbil, fortæller Kasper.

Kontakt Kasper på tlf.: +45 9134 4204 eller kasper.hoegh@scania.dk

• Ansættelse, kollektivaftale

• salg
  • kasper høegh slotø
  • mekaniker
  • jobbet der aldrig står stille

Scania beskæftiger i alt cirka 900 medarbejdere, som arbejder med reparation og service af store køretøjer, reservedele og serviceaftaler, salg af busser og lastbiler, finansierings- og forsikringsløsninger til vognmænd, marketing, teknik, IT, HR og økonomi samt chauffør uddannelse på i alt 25 velplacerede lastbil- og busanlæg jævnt fordelt over hele Danmark.